مدیران خودروعصر اعتبار

دومین نمایشگاه صنعت ساختمان (۳)

حضور ۱۰۰ درصدی شرکت های خارجی در نمایشگاه، برای اولین بار

عصر ساختمان- برای اولین بار نمایشگاهی با حضور ۱۰۰درصدی شرکت های خارجی برگزار می شود و این شرکت ها، تکنولوژی های نوین خود را وارد کشور کرده و این امکان را برای تولید کنندگان و صنعتگران فراهم کرده اند تا ضمن آشنایی با تکنولوژی های نوین از مصالحی که همراه خودآورده اند؛ استفاده کنند.

حضور ۱۰۰ درصدی شرکت های خارجی در نمایشگاه، برای اولین بار
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۵:۰۰

    کیان معتمدی کیا مدیرعامل شرکت نوژن راد و برگزار کننده نمایشگاه صنعت ساختمان پروژه ایران در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری عصرساختمان اطلاعاتی در خصوص نمایشگاه ارایه داد و گفت: سال گذشته این نمایشگاه با حضور 100 شرکت از 15 کشور درزمینه های مختلف صنعت ساختمان برگزار شد .این در حالی است که امسال تعداد شرکت کنندگان رشد چشمگیری داشته و حدود 350 شرکت از 34 کشور در نمایشگاه حضور یافته اند ودر بخش های مختلف صنعت ساختمان، محصولات خود را معرفی و عرضه می کنند.
    معتمدی کیا افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه ، ورود تکنولوژی های نوین به کشور است و به همین دلیل تمام شرکت کنندگان را شرکت های خارجی تشکیل می دهند.این شرکت ها در زمینه مصالح ساختمانی ،محیط زیست، انرژی و همچنین در بحث های زیرساختی مانند ساخت شهرک  و جاده نیز فعال اند.
    وی با بیان این که برگزاری این نمایشگاه ها تاثیرزیادی در رونق ساخت و ساز دارد؛ تصریح کرد: در سال های گذشته به دلیل تحریم ها از بسیاری تکنولوژی های نوین دنیا به دور ماندیم .در نمایشگاه هایی هم که برگزار می شد حضور سرمایه گذاران خارجی بسیار ضعیف بود و اکثرا شرکت هایی که در ایران دارای نمایندگی بودند برای فروش محصولاتشان در نمایشگاه ها حضور می یافتند.
    مدیرعامل شرکت نوژن راد؛ ادامه داد: برای اولین بار نمایشگاهی با حضور 100درصدی شرکت های خارجی برگزار می شود و این شرکت ها، تکنولوژی های نوین خود را وارد کشور کرده و این امکان را برای تولید کنندگان و صنعتگران فراهم کرده اند تا ضمن آشنایی با تکنولوژی های نوین از مصالحی که همراه خودآورده اند؛ استفاده کنند.
    وی با تاکید بر افزایش کیفی نمایشگاه امسال نسبت به سال گذشته گفت: سال گذشته در شرایطی نمایشگاه برگزار شد که هنوز تحریم ها به قوت خود باقی بود. در چنین شرایطی هم شرکت های خارجی محتاطانه وارد بازار ایران شدند و هم بازار آمادگی لازم را نداشت. اما امسال بعد از برداشته شدن تحریم ها استقبال شرکت های خارجی  چند برابر شده و مسوولان و دست اندرکاران ایرانی نیز از نمایشگاه استقبال کردند.به جرات می توان گفت نمایشگاه امسال به لحاظ کیفی افزایش ورشد چشمگیری داشته است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار