مدیران خودروعصر اعتبار

دومین نمایشگاه صنعت ساختمان(۲)

علاقه مندی روس ها به حضور در صنعت ساختمان ایران

عصر ساختمان- هر روز تحریم ها کمتر می شود و ما از برقراری و توسعه روابط با ایران استقبال می کنیم.شرکت ها و بازارهای روسیه نیز علاقه مند به حضور در بازارهای ایران هستند.

علاقه مندی روس ها به حضور در صنعت ساختمان ایران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری عصر ساختمان " gaynetdinov"   نماینده رسمی دولت روسیه که با 8 موسسه فعال در زمینه های گوناگون در نمایشگاه صنعت ساختمان حضور دارد؛ ضمن اظهار خرسندی از شرکت در این نمایشگاه گفت: ما از ساکنان ناحیه  Ulyanovsk روسیه  هستیم .در این ناحیه جنگلداری و صنعت چوب بسیار قوی است و در نظر داریم تا این صنعت را در نمایشگاه به همکاران ایرانی خود معرفی کنیم.با توجه به این که در صنعت چوب جزو قوی ترین های منطقه محسوب می شویم؛ انتظار داریم  به راحتی مشتریان خود را پیدا کنیم.
    وی عنوان کرد: امیدواریم در این نمایشگاه به سطح توقعاتی که در توافقات داشتیم دست پیدا کنیم.
    نماینده روسیه در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان با اشاره به این که صنعت ساختمان ایران رو به رشد و توسعه است؛ تصریح کرد:هر روز تحریم ها کمتر می شود و ما از برقراری و توسعه روابط با ایران استقبال می کنیم.شرکت ها و بازارهای روسیه نیز علاقه مند به حضور در بازارهای ایران هستند.
    وی در پاسخ به این که تا چه اندازه نسبت به بازار ایران شناخت دارید؛ اظهار داشت: قبل از ورود به ایران با کمک سفارت روسیه ، تحلیل و بررسی های لازم رادر خصوص  صنعت ساختمان انجام دادیم  و با دارا بودن اطلاعات کافی ،8 شرکت فعال در زمینه های مختلف ساختمانی از قبیل مصالح ساختمانی، صنایع آشپزخانه، مبلمان و ... را وارد نمایشگاه کردیم.
    وی با بیان این که قبلا به صورت سنتی با ایران همکاری داشتیم ؛ خاطر نشان کرد: فرماندار ناحیه Ulyanovsk توجه زیادی به صادرات و  گسترش معاملات اقتصادی با ایران دارد. ناحیه ما از نفت و گاز بهره مند نیست و به واردات در بخش های گوناگون نیاز داریم .در مجموع  امیدوارم در ایران بتوانیم به نتایج خوبی برسیم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار