مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس شورای برنامه‌ریزی استان تهران خبر داد:

معضل حاشیه‌نشینی تهران تا ۱۴۰۰ برطرف می‌شود

عصر ساختمان- رئیس شورای برنامه‌ریزی استان تهران با اشاره به معضل حاشیه‌نشینی در تهران گفت: مشکل حاشیه‌نشینی در شهر تهران و نقاط پیرامونی آن احصا و برنامه‌ریزی شده که تا سال ۱۴۰۰ این مشکل برطرف شود.

معضل حاشیه‌نشینی تهران تا ۱۴۰۰ برطرف می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، نعمت‌الله ترکی در حاشیه جلسه شورای برنامه‌ریزی استان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه 13 کارگروه زیرمجموعه شورای برنامه‌ریزی هستند که کل مسائل استان را مورد ارزیابی قرار می‌دهند اظهار داشت: با توجه به رصد انجام‌شده 16 چالش اصلی در بخش‌های مختلف استان تهران شناسایی شده که به‌دنبال پیگیری و برطرف کردن آن‌ها هستیم.

    وی بیان کرد: 8 فصل سند آمایش استان تهران به اتمام رسیده که فصل هشتم در مورد نظام مدیریتی است که با جمع‌آوری نقطه‌نظرات دستگاه‌ها و تکمیل آن در شورای آمایش کشور مطرح می‌شود.

    رئیس شورای برنامه‌ریزی استان تهران افزود: استان تهران به‌تناسب پایتخت بودن و هم به‌لحاظ مسائل، مشکلات و ظرفیت‌ها علاوه بر استانی، به‌صورت ملی و منطقه‌ای نیز مطرح می‌باشد.

    ترکی در ادامه با اشاره به سند توسعه استان تهران عنوان کرد: سند توسعه استان تهران تقریباً نهایی و برای چاپ ارسال شده که هفته آینده رونمایی می‌شود که همه دستگاه‌های اجرایی باید پیگیری‌شان متناسب و براساس این سند صورت گیرد بدین منظور که تا سال 1400 مشکلات استان براساس این برنامه برطرف شود.

    وی همچنین در زمینه مدیریت بحران گفت: هماهنگی و همکاری دستگاه‌های اجرایی از جمله ستاد بحران با شهرداری تهران لحاظ شده که یکی از نکات اولویت‌دار استان تهران در حوزه ستاد بحران توجه به پدافند غیرعامل است.

    رئیس شورای برنامه‌ریزی استان تهران تصریح کرد: در  زمینه بافت‌های فرسوده نیز 50 محله در حال بررسی و استقرار تیم فنی برای اجرایی شدن است که دولت نیز در قالب تبصره 18 بودجه سال 97 و پیش‌بینی برای سال 98 اعتبار و بودجه خوبی برای این امر در نظر گرفته است.

    ترکی در پایان با اشاره به معضل حاشیه‌نشینی در تهران نیز خاطرنشان کرد: مشکل حاشیه‌نشینی در شهر تهران و نقاط پیرامونی آن احصا و برنامه‌ریزی شده که تا سال 1400 این مشکل برطرف شود، همچنین در مورد کاهش آسیب‌های اجتماعی نیز در بحث اعتیاد، زنان سرپرست خانوار و کودکان کار سند کاهش آسیب‌های اجتماعی آماده شده تا سالانه 35 درصد از آسیب‌ها کاهش یاسد و تا پایان سال 1400 مشکل به‌طور کامل برطرف شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار