مدیران خودروعصر اعتبار

ایجاد تاسیسات زیربنایی مسکن مهر کردستان نیازمند ۶۴۰میلیارد اعتبار است

عصر ساختمان:معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان ایجاد تاسیسات زیربنایی مسکن مهر در استان کردستان را نیازمند ۶۴۰میلیارد ریال اعتبار دانست و با تاکید بر مشارکت همه دستگاه ها در جهت اتمام این پروژه ها گفت: پرونده مسکن مهر امسال باید بسته شود.

ایجاد تاسیسات زیربنایی مسکن مهر کردستان نیازمند ۶۴۰میلیارد اعتبار است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از ایرنا،  امیر قادری روز یکشنبه در جلسه شورای مسکن استان کردستان با حضور نماینده تام الاختیار وزیر نیرو در امور مسکن مهر افزود: در مرحله اول انتظار داریم وزارت نیرو 160 میلیارد ریال را به پروژه های اولویت دار که عملیات اجرایی آن در شرف اتمام است اختصاص دهد.
    او تمام تلاش استانداری کردستان را اتمام این پروژه ها دانست و گفت: استانداری به سهم خود از تمام ظرفیت ها و امکانات در جهت اتمام این پروژه ها کمک می کند.
    وی اظهار کرد: برای اتمام پروژه های مسکن مهر باید از تمام ظرفیت های داخل و خارج از استان استفاده کنیم و بیش از این مردم را منتظر نگذاریم.
    او با اشاره به اینکه شهرداری های استان هم برای کمک به تسریع در اتمام پروژه های مسکن مهر آماده همکاری هستند گفت: پروژه های مسکن مهر را باید تا پایان امسال تحویل متقاضیان دهیم.
    او مصوبات شورای مسکن استان کردستان را قانونی و لازم الاجرا برای تمام دستگاه ها دانست و تاکید کرد دستگاه های اجرایی باید برای اجرایی کردن این مصوبات توجه جدی داشته باشند.
    او با بیان اینکه فصل کاری در استان کردستان کوتاه است از دستگاه های اجرایی خواست هرچه سریعتر نسبت به آغاز عملیات اجرایی پروژه هایی که قرار است اجرا کنند، اقدام نمایند تا فصل کاری از دست نرود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی