مدیران خودروعصر اعتبار

واگذاری ۸۰ درصد ی مسکن مهر در استان در دهه فجر

عصر ساختمان- مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد گفت: به مناسبت دهه فجر امسال ۸۰ درصد واحدهای مسکن مهر ساخته شده در استان به متقاضیان واگذار می شود.

واگذاری ۸۰ درصد ی مسکن مهر در استان در دهه فجر
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، ظهر امروز نشست بررسی مشکلات مسکن مهر گچساران با حضور فرماندار، مدیرکل راه و شهرسازی استان، معاون راه و شهرسازی استان و دستگاه های خدمات رسان در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد.

    در این نشست عبدالمجیدنژاد صفوی با بیان اینکه پروژه مسکن مهر از مصوبات دولت قبل بود که به دلیل مشکلات تامین زمین سال 88 در استان محقق و عملیات اجرایی آن  از سال 89 آغاز شد، اظهار کرد: تعهد اداره کل راه و شهرسازی ایجاد 5 هزار و 115 واحد مسکن مهر  در سطح استان بوده است.

    وی افزود: از مجموع این تعداد یکهزارو 551 واحد مسکن مهر در شهر یاسوج، 2 هزارو 652 واحد در گچساران و 912 واحد در کهگیلویه ساخته شد.

    مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه  تعداد یک هزار و 440 واحد تا قبل از سال 1393 به متقاضیان مسکن مهر واگذار شده است، گفت: از مجموع این تعداد  774 واحد در یاسوج، 516 واحد در گچساران وتعداد 150 واحد در کهگیلویه واگذار شده است.

    وی اذعان کرد:  تعداد یک هزار و 917 واحد مسکن مهر در استان کهگیلویه و بویراحمد هم اکنون در حال واگذاری است.

    نژاد صفوی با بیان اینکه این تعداد واحدها  دارای پیشرفت فیزیکی بیش از 90 درصد هستند، ابراز کرد: هم اکنون در استان تعداد یک هزار و 686 واحد آماده واگذاری است.

    این مسوول خاطرنشان کرد: از مجموع این تعداد واحد برای واگذاری به متقاضیان مسکن مهر در سطح استان تعداد 146 واحد در یاسوج، 840 واحد در دوگنبدان و 700 واحد در کهگیلویه آماده واگذاری است.

    وی افزود: در این استان تعداد  11 هزار و 882 واحد مسکن مهر و خود مالکی احداث شده که در سال‌های 93 و 94  قریب بر یک هزار و 790 واحد مسکن مهر تحویل متقاضیان شد، عنوان کرد:  بیش از 6 هزار مسکن  در شهرهای با جمعیتی زیر 25 هزار نفر در استان ساخته شده است.

    مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به شهرستان گچساران  ابراز کرد: تعداد 2 هزار و 652 واحد  مسکن مهر در گچساران  احداث شده که تا کنون  بیش از یک هزار و 650 واحد به متقاضیان واگذار شده است.
    وی  با بیان اینکه 450 واحد مسکن مهر از سال 92 تاکنون احداث و به متقاضیان واگذار شده است، گفت: سال گذشته 287 واحد مسکن مهر احداث و به متقاضیان واگذار شد.

    نژاد صفوی با اشاره به  اینکه تعدادی  از واحدهای مسکن مهر دارای  پیشرفت فیزیکی بیش از 90 درصد هستند، ابراز کرد: 848 واحد مسکن مهر در دوگنبدان  تا پایان سال آماده واگذاری خواهد بود.

    مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به مشکلات  848واحد مسکن مهر در گچساران گفت:  یکی از مشکلات این واحدها مسئله تفکیک سند واحدها ، اخذ پایان کار از شهرداری، اجرای زیرساخت‌های لازم مانند انشعابات گاز، اجرای سیستم آب و فاضلاب، زیرسازی برای آسفالت و روشنایی محیط و واگذاری برق این مسکن‌ها از جمله مشکلاتی است که موجب شده این واحدها  به متقاضیان واگذار نشود.

    وی عنوان کرد: تعداد دو هزار و 652 واحد مسکن مهر در گچساران احداث شده است که تنها 20 درصد از این واحدها دارای اسناد به صورت تفکیک شده هستند.

    مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد  با بیان اینکه در سالجاری مبلغ یک میلیارد تومان به صورت اسناد خزانه برای اجرای زیرساخت برق و آب و فاضلاب  848 واحد مسکن مهر در گچساران اختصاص داده شد، بیان کرد:  خوشبختانه با نشست هایی که برگزار شد امسال به مناسبت دهه فجر 80 درصد از واحدهای مسکن مهر گچساران به متقاضیان واگذار می شود.

    نژاد صفوی  در ادامه خاطرنشان کرد: امسال به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در 3 شهرستان یاسوج، گچساران و دهدشت مسکن مهر به متقاضیان واگذار می شود.

    وی ادامه داد: در شهرستان یاسوج تعداد یک هزار و 551 واحد در حال تحویل، در دهدشت تعداد 912 واحد احداث و در مرحله پایانی عملیات کار قرار گرفته و همچنین با برطرف شدن مشکلات انشعابات  848 واحد مسکن مهر گچساران  تا دهه فجر امسال این تعداد واحدها واگذار خواهد شد.

    این مسوول با بیان اینکه با رفع انشعابات گاز، برق و آب مسکن مهر در تمام نقاط استان، قریب به 80 درصد واحدهای مهر در دهه فجر به متقاضیان واگذار می‌شود، گفت: در نشست شورای مسکن  در استان مصوب شد که  مشکل انشعابات  واحدهای مسکن مهر تا 30دی ماه سالجاری توسط دستگاه‌های خدمت‌رسان رفع شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو