مدیران خودروعصر اعتبار

نشست مشترک مدیر شعب استان بوشهر با مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر

عصر ساختمان- جلسه ای با حضور عقیل زینلی مدیرشعب استان بوشهر و حمید حیدری مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در محل بنیاد مسکن استان برگزار شد.

نشست مشترک مدیر شعب استان بوشهر با مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از هیبنا، به منظور همکاری، هم اندیشی و تبادل نظر در زمینه وصول مطالبات تسهیلات مسکن روستایی، طرح مسکن مهر و گسترش تعاملات و همکاری هر چه بیشتر میان بانک و بنیاد مسکن استان جلسه ای با حضور عقیل زینلی مدیرشعب استان بوشهر و حمید حیدری مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر در محل بنیاد مسکن استان برگزار شد.

    زینلی مدیر شعب استان بوشهر هدف اصلی و مشترک میان بانک مسکن و بنیاد مسکن را تعامل و همکاری بیشتر و همسویی دو سازمان با یکدیگر دانست. وی افزود: پرداخت تسهیلات جهت ساخت مسکن روستایی کار خداپسندانه و ارزشمندی بوده که بانک و بنیاد با همکاری و تعامل با یکدیگر به سرانجام رساندند.

    مدیر شعب استان در ادامه تصریح کرد یکی از وظایف مهم و اصلی ما مسوولیت پذیری و ترویج فرهنگ بازپرداخت به موقع مطالبات در اذهان روستاییان است که باید از طریق ایجاد ارتباط و گفتگو توسط کارکنان بانک و بنیاد ، شوراهای اسلامی روستاها ، ائمه جمعه و جماعات ، دهیاران و افراد با نفوذ و مورد اعتماد ساکن در روستاها انجام پذیرد و این جزء وظایف ما میباشد که باید در اذهان روستاییان نهادینه نماییم . مدیر شعب استان یکی دیگر از موارد حائز اهمیت را پیگیری جدی و به موقع در تبدیل تسهیلات مشارکت مدنی به فروش اقساطی دانست که باید با تعامل و همکاری میان بانک و بنیاد مسکن با جدیت بررسی و پیگیری شود.

    وی مفصلاً در خصوص طرح جدید بانک در زمینه بخشودگی سود و جرایم تسهیلات مسکن روستایی مطالبی را عنوان نمود و خواستار همکاری و تعامل بیش از پیش در جهت اجرایی شدن این طرح شد.

    در ادامه حیدری مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر ضمن خوش آمد گویی عنوان کرد: بنیاد مسکن و بانک مسکن از یک خانواده هستند و بدون شک جهت تحقق اهداف تعیین شده، بنیاد مسکن آماده هرگونه همکاری با بانک در این راستا می باشد.

    در پایان مقرر شد کارشناسان بنیاد و بانک به اتفاق هم جهت اجرایی شدن دستورالعمل اخیر به روستاها مراجعه نموده نسبت به وصول مطالبات تسهیلات روستایی اقدام کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار