مدیران خودروعصر اعتبار

ساخت وسازهای غیرمجاز در فردیس باید کنترل شود

عصر ساختمان:فرماندار فردیس بر کنترل ساخت و سازهای غیرمجاز و نظارت بر بناها توسط شهرداری ها تاکید کرد.

ساخت وسازهای غیرمجاز در فردیس باید کنترل شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از ایرنا،علی قنبر زمانی روز شنبه در نشست ستاد ساماندهی ساخت و سازها در فردیس بر اجرای صحیح قانون و جلوگیری از هر گونه ساخت ساز غیر مجاز در این شهرستان تاکید کرد و افزود: تمام دستگاه های اجرایی از جمله اداره جهاد کشاورزی و شهرداری ها باید بیش از گذشته برای جلوگیری از ساخت و سازغیر مجاز تلاش کنند و با متخلفان برخورد جدی داشته باشند.
    وی از مدیران مناطق 3 و 10 شهرداری کرج و شهرداری مشکین دشت خواست تا از وضعیت استحکام بناها به ویژه ساخت وسازهای غیر مجاز گزارش تهیه کنند.
    فرماندار فردیس ازتمام دستگاه های خدمات رسان خواست شرکت های پیمانکاری زیر مجموعه خود که به صورت غیرمجاز به بناهای غیر مجاز خدمات ارائه می دهند شناسایی و به فرمانداری و مقامات قضایی معرفی کنند .
    قنبرزمانی افزود: متاسفانه مدت زیادی به علت عدم استقرار اداره جهاد کشاورزی در فردیس شاهد سودجویی عده ای از متخلفین در ساخت و سازغیرمجاز در زمینهای کشاورزی بودیم.
    وی در ادامه افزود: بعداز پیگیری فرمانداری، اداره جهاد کشاورزی در شهرستان مستقر شد و امروز با تلاش گشت های جهاد کشاورزی از ساخت و ساز غیر مجاز و تفکیک اراضی کشاورزی در این شهرستان جلوگیری شده است.
    وی اظهار کرد: سال گذشته 573 مورد تخلف شناسایی و با آنها برخورد قانونی شده است.
    وی یکی از مشکلات اصلی شهرستان فردیس را وجود زمین های قولنامه ای دانست و گفت: زمینهای قولنامه ای باعث شده صاحبان این املاک که جهت احداث بنا دیگر بدنبال مجوز ساخت نباشند و با احداث بناهای غیرمجاز سبب بروزمشکلات فراوانی در شهرستان شود.
    فرماندار فردیس افزود: برای حل مشکلات اراضی قولنامه ای تمهیدات لازم اتخاذ شده که استقرار کارشناسان اداره بنیاد مسکن در شهرداری مشکین دشتاز جمله برنامه ها است.
    قنبرزمانی افزود: اداراتی نظیر آب،برق،گاز نسبت به قطع انشعابات غیر مجاز اقدام کنند.
    وی اظهار کرد: متاسفانه عدم نظارت دستگاهها به نحوی اموراتی که در شهرستان بوده باعث شده است امروز ساخت وساز غیرمجاز وضعیت نابسامانی در شهرستان داشته باشیم.
    در این نشست دستگاههای خدمات رسان گزارشی از عملکرد سال گذشته ادارات خود را ارائه دادند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار