مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل اجرای طرح‌های ملی:

پیشرفت فیزیکی هشت پروژه بیمارستانی بالای ۶۵ درصد است

عصر ساختمان- مدیرکل اجرای طرح‌های ملی مناطق سه و چهار سازمان مجری ساختمانها و تأسیسات دولتی و عمومی با بیان اینکه تکمیل پروژه‌های بیمارستانی در اولویت این سازمان قرار دارد، گفت: پیشرفت فیزیکی هشت پروژه بیمارستانی بالای ۶۵ درصد است.

پیشرفت فیزیکی هشت پروژه بیمارستانی بالای ۶۵ درصد است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از وزارت راه و شهرسازی، خلیل محبت خواه با تأکید بر تلاش مهندسان این سازمان برای تکمیل پروژه های دارای پیشرفت فیزیکی بالای 80 درصد تا پایان سال مالی 97، اظهار داشت: در حال حاضر بیمارستان یاسوج با پیشرفت فیزیکی 99 درصد در مرحله افتتاح قرار دارد و پیشرفت فیزیکی بیمارستان 149 تختی زرند 92 درصد است.

    وی با اشاره به تحویل موقت بیمارستان 35 تختی باشت در هفته‌های اخیر، به پیشرفت فیزیکی دیگر پروژه‌های بیمارستانی سازمان مجری ساختمانها و تأسیسات دولتی و عمومی اشاره کرد و افزود: بیمارستان 228 تختی سراوان 86 درصد، بیمارستان 147 تختی گچساران 81 درصد، بیمارستان 274 تختی جهرم 72 درصد، بیمارستان 274 تختی تربت‌حیدریه 70 درصد و بیمارستان 85 تختی مهدی شهر سمنان 65 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

    مدیرکل اجرای طرح‌های ملی مناطق سه و چهار سازمان مجری ساختمانها و تأسیسات دولتی و عمومی با اشاره به تحویل اجرای  9 پروژه بیمارستانی به مجموعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ادامه داد: مجموع ظرفیت این بیمارستانها حدود 1200 تخت است که براساس توافق وزیر راه و شهرسازی سابق با وزیر بهداشت ادامه اجرای آنها به شرکت توسعه و تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی وزارت بهداشت واگذار شد.

    محبت‌خواه با تأکید بر اهمیت اجرای پروژه‌های عمرانی توسط نیروهای متخصص، اظهار کرد: هرچه این موضوع بیشتر رعایت شود آسایش و ایمنی جامعه نیز بهتر تأمین خواهد شد.

    وی با بیان اینکه همگام نبودن تأمین اعتبارات با برنامه زمان‌بندی از دلایل اصلی طولانی شدن پروژه‌های عمرانی است، ابراز امیدواری کرد وزارت بهداشت با تأمین به موقع اعتبار لازم بیمارستان‌هایی که اجرای آنها را برعهده گرفته است را در موعد مقرر تکمیل و افتتاح کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار