مدیران خودروعصر اعتبار

برپایی کنفرانس چالش‌های مهندسی البرز در اسفندماه

عصر ساختمان- رییس دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه خوارزمی از برگزاری کنفرانس چالش‌های مهندسی البرز در اسفند ماه امسال خبر داد.

برپایی کنفرانس چالش‌های مهندسی البرز در اسفندماه
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، علی معصومی با اشاره به برگزاری کنفرانس چالش‌های مهندسی البرز گفت: این کنفرانس پنج محور اصلی در زمینه مدیریت از دیدگاه مهندسی، مشکلات ساختمانی و زیربنایی، صنعت، انرژی (آب، برق و گاز) و محیط زیست و اقلیم دارد.

    دبیر کنفرانس چالش‌های مهندسی البرز ادامه داد: در کنفرانس به این پنج محور در 13 بخش مدیریت پروژه‌های اجرایی در استان البرز، مدیریت منابع مالی و انسانی در استان البرز، مدیریت کیفیت و بهره‌برداری در استان البرز، بهره‌وری انرژی و انرژی‌های نو در استان البرز، محیط زیست توسعه پایدار و تغییر اقلیم در استان البرز، مدیریت بحران و حوادث غیرمترقبه در استان البرز، حمل‌ونقل ترافیک و ایمنی در استان البرز، مدیریت منابع آب در استان البرز، فرصت‌ها و چالش‌های صنایع در استان البرز، ساخت‌وساز معماری و شهرسازی در استان البرز، زلزله در استان البرز، توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی در استان البرز، آموزش‌های مهندسی در استان البرز و فرصت‌ها و چالش‌های کسب و کارهای نوپا مانند استارتاپ‌ها در استان البرز پرداخته می‌شود.

    معصومی در ادامه خاطرنشان‌کرد: امسال یکصدمین سال تأسیس دانشگاه خوارزمی است، به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا این همایش را برگزار کنیم.

    وی ادامه داد: سعی کرده‌ایم این همایش را متفاوت برنامه‌ریزی کنیم تا دستگاه‌های اجرایی از آن بهره‌مند شوند.

    معصومی افزود: در این کنفراس دستگاه‌های اجرایی مانند استانداری، شهرداری، سازمان مدیریت، اداره آب، اداره برق و اداره گاز و ... حضور دارند.

    دبیر کنفرانس چالش‌های مهندسی استان البرز گفت: استان البرز به لحاظ مشکلات و چالش‌ها دومین استان پرچالش کشور است؛ مهاجرت، حاشیه‌نشینی، مشکل آب، ریزگردها، آلودگی هوا، پسماندهای شهری و آلودگی‌ محیط زیست از جمله  مشکلات عمده استان البرز است که باید به آنها پرداخته شود.

    رییس دانشکده فنی و مهندسی خوارزمی گفت: دلیل به وجود آمدن این چالش‌ها مسائلی است که آنها را تشدید می‌کند، این مسائل و مشکلات در همه جا وجود دارد ولی با تشدید و پررنگ‌تر شدن آنها  مقابله باآنها سخت‌تر می‌شود.

    معصومی در پایان گفت: هدف این کنفرانس این است که در مرحله اول این مشکلات شمارش و در یک لیست گنجانده شوند، سپس با همکاری دستگاه‌های مختلف، دانشگاه و صنعت راهکارهایی برای آنها پیدا شود.

    این کنفرانس هشتم اسفند ماه امسال در دانشگاه خوارزمی برگزار می‌شود و پژوهشگران تا اول بهمن ماه فرصت دارند مقاله‌های خود را از طریق پست الکترونیکی aec2019@khu.ac.ir به دبیرخانه کنفرانس تحویل دهند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار