مدیران خودروعصر اعتبار

سخنگوی شورای شهر تهران:

سازوکارهای لازم برای برگزاری انتخابات شورایاری‌ها مهیا شده است

عصر ساختمان- سخنگوی شورای شهر تهران گفت: برای برگزاری انتخابات شورایاری‌ها جلسات مختلف برگزار و سازوکارهای لازم انجام شده است و در نهایت منتظر نظر وزیر کشور برای برگزاری این انتخابات هستیم.

سازوکارهای لازم برای برگزاری انتخابات شورایاری‌ها مهیا شده است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، علی اعطا درباره برگزاری انتخابات شورای یاری‌ها در 374 محله تهران اظهار داشت: شورای شهر در این خصوص مکاتباتی با وزارت کشور انجام داده است و درخواست کرده‌ایم که کمک کنند با همکاری استانداری، فرمانداری و مدیرت شهری تا پایان سال جاری انتخاب شورایاری‌ها برگزار شود.

    وی گفت: تاکنون به صورت رسمی از سوی وزارت کشور در خصوص برگزری انتخاب شورایاری‌ها دستوری نیامده است و امیدواریم هر چه زودتر این موضوع به شورایاری‌ها ابلاغ شود تا بتوانیم تا پایان امسال انتخابات را برگزار کنیم.

    وی افزود:‌تمام ابزارهای لازم برای انتخاب شورایاری‌ها در شهر تهران مهیا شده است و جلسات مختلفی در خصوص شیوه برگزاری انتخابات در حال برگزاری است و گروه‌هایی در این خصوص دارند فعالیت می‌کنند.

    سخنگوی شورای شهر تهران افزود: در جلسه اخیر ستاد شورایاری‌ها در این خصوص مباحث مطرح شد و امیدواریم با نظر مساعد وزیر کشور بتوانیم هر چه سریع‌تر این انتخابات را برگزار کنیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی