مدیران خودروعصر اعتبار

آخرین وضعیت پرداخت خسارت زلزله‌زدگان بیمه شده در کرمانشاه

عصر ساختمان- بر اساس آخرین خبرها، ۱۶۵ فقره چک جبران خسارت بیمه‌شدگان زلزله‌زده در شهرستان‌های گیلان‌غرب و قصرشیرین پرداخت شده است.

آخرین وضعیت پرداخت خسارت زلزله‌زدگان بیمه شده در کرمانشاه
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، محسن پورکیانی - مدیرعامل بیمه ایران - امروز ضمن بازدید از مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه و تسریع در پرداخت خسارت‌های بیمه‌شدگان زیان‌دیده، روند رسیدگی و ارزیابی پرونده‌های دریافت خسارت زیان‌دیدگان این زلزله را از نزدیک بررسی و از برخی شعب استان و پایانه خسارت شعبه شهید بهشتی و ساختمان مرکزی بیمه ایران کرمانشاه بازدید کرد.

    وی در آیین پرداخت خسارت‌ها گفت: ایران جزو 10 کشور حادثه‌خیز جهان است و از 43 بلای طبیعی حدود 30 نوع آن در کشور ما اتفاق می‌افتد.

    پورکیانی با بیان اینکه وقوع حوادث اجتناب‌ناپذیر است و نمی‌توانیم به‌طور کامل از رخ دادن آن‌ها پیشگیری کنیم، اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌ها برای مقابله مؤثر با زلزله باید به‌گونه‌ای باشد که کشور به سمت احداث ساختمان‌های مستحکم و مسکن‌های مقاوم حرکت کند.

    طبق اعلام بیمه ایران، وی اضافه کرد: روش مقابله دوم این است که شیوه‌هایی را اتخاذ کنیم که هنگام وقوع بلایای طبیعی بتوان با تأمین مالی مناسب به‌سرعت در جبران خسارت زیان‌دیدگان عمل کرد و یکی از مهم‌ترین شیوه‌ها برقراری پوشش‌های بیمه‌ای مناسب است. به‌طور مثال قبل از وقوع زلزله عده‌ای از مردم استان کرمانشاه بیمه‌نامه‌هایی را از بیمه ایران و صنعت بیمه خریداری کرده بودند و به همین دلیل پس از زلزله‌های اخیر با مشکلات کمتری نسبت به افرادی که بیمه‌نامه نداشتند، روبرو شدند.

    پورکیانی ضمن اظهار امیدواری نسبت به اینکه فرهنگ بیمه در استان و بخصوص در میان مردم گیلان غرب روزبه‌روز توسعه و گستردگی بیشتری یابد تا با تحت پوشش بیمه قرار دادن اموالشان بتوانند با عزت خسارت‌های خود را جبران کنند، گفت: بیمه ایران در زلزله اخیر بلافاصله وارد عمل و مقرر شد در کوتاه‌ترین زمان ممکن خسارت‌ها برآورد و جبران شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار