مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس شورای شهر بوشهر:

۵۵ میلیارد ریال برای عمران بافت تاریخی بوشهر تخصیص یافت

عصر ساختمان:رئیس شورای شهر بوشهر گفت: در راستای توسعه طرح‌های عمران شهری در بافت تاریخی بوشهر ادارات راه و شهرسازی و شهرداری بوشهر ۵۵ میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده‌اند.

۵۵ میلیارد ریال برای عمران بافت تاریخی بوشهر تخصیص یافت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از تسنیم ، عبدالخالق برزگرزاده صبح امروز در نشست بررسی اجرای طرح‌های عمرانی و زیرساختی در بافت‌های تاریخی و فرسوده بوشهر با بیان اینکه توجه به زیرساخت‌های خدمات شهری و رفاهی این نقاط از ضروریات است اظهار داشت: باید به خوبی به مسائل و مشکلات محلات مختلف بوشهر توجه شود و برای رفع مشکلات و نیازهای آنها تلاش شود.

    وی با تاکید بر توجه به حل مشکلات بافت تاریخی و محلات جنوبی بوشهر افزود: مشکلات این مناطق بررسی و شناسایی شده است که در این راستا طرح ساماندهی این محلات برای رفع مشکلات آنها باید در دستور کار قرار گیرد.

    رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر با تاکید بر توجه همه دستگاههای‌ خدمات رسان برای احیا بافت تاریخی  بوشهر افزود: توسعه زیرساخت‌ها در بافت تاریخی بوشهر نیاز به مشارکت همگانی دارد که در این راستا باید بر اساس برنامه زمان‌بندی شده طرح‌ها اجرایی و تکمیل شود.

    برزگرزاده با تاکید بر تعیین تکلیف محلات جنوبی بوشهر گفت: باید تکلیف این محلات برای سکونت مردم بر اساس برنامه زمان‌بندی شده روشن شود تا ساکنان این مناطق وضعیت خود را برای دریافت خدمات شهری بدانند.

    وی با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های شهری در بافت تاریخی بوشهر بیان کرد: امسال اداره کل مسکن  و شهرسازی 15 میلیارد ریال و شهرداری بوشهر 40 میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های مختلف عمران شهری مصوب کرده‌اند.

    رئیس شورای شهر بوشهر با تاکید بر اجرایی شدن طرح شبکه فاضلاب در بافت تاریخی بوشهر گفت: با توجه به اینکه طرح شبکه‌گذاری فاضلاب در بافت تاریخی بوشهر تدوین شده لازم است این طرح با هماهنگی دستگاه‌های ذیربط اجرایی شود تا مشکلات دفع بهداشتی فاضلاب در این بافت با ارزش تاریخی برطرف شود.

    برزگرزاده تاکید کرد: برای اجرای شبکه فاضلاب در بافت بوشهر باید برنامه زمان‌بندی تعیین  بر اساس آن طرح مورد نظر اجرایی شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی