مدیران خودروعصر اعتبار

دیدار مدیر شعب بانک مسکن با مدیر کل اداره حمل و نقل و پایانه های استان بوشهر

عصر ساختمان- زینلی،با حضور در اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان بوشهر، ضمن تشریح خدمات و محصولات بانک، به منظور ایجاد زمینه همکاری مشترک اعلام آمادگی کرد.

دیدار مدیر شعب بانک مسکن با مدیر کل اداره حمل و نقل و پایانه های استان بوشهر
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از هیبنا، عقیل زینلی مدیر شعب این استان در دیدار با مدیر کل اداره حمل و نقل و پایانه های استان بوشهر بر تحکیم روابط فی مابین بانک مسکن و آن اداره کل تاکید کرد و ضمن تشریح و ارایه گزارش به مدیرکل اداره مذکور در خصوص خدمات ارایه شده توسط بانک به عموم مردم استان، آمادگی بانک مسکن را در سطح استان برای ارایه خدمات هرچه بهتر اعلام نموده و خواستار تداوم همکاری دو جانبه شد.

    همچنین مدیر شعب استان بوشهر با معرفی سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض «ETC » که به منظور رفاه حال مسافران برای اولین بار در کشور به همت وزارت راه و شهرسازی توسط بانک مسکن راه اندازی شد اشاره نمود و افزود: استفاده کنندگان از این سامانه می توانند ضمن بهره مندی از تمامی مزایای این طرح، بدون توقف در ایستگاه های عوارضی ادامه مسیر دهند و هزینه عوارض از طریق شناسه الکترونیکی که تهیه کرده اند پرداخت می شود.
    وی تاکید کرد: هدف از برگزاری این جلسات، ایجاد ارتباط هرچه بیشتر بانک مسکن با آن اداره کل می باشد.

    علم، مدیر کل اداره حمل و نقل پایانه های استان بوشهر نیز با ابراز خرسندی از این دیدار، از حضور مدیر شعب بانک مسکن استان تشکر و قدردانی نمود و افزود: ما از دیرباز با بانک مسکن ارتباطات و تعاملات خوب و سازنده ای داشته ایم و رضایت کامل از این بانک و خصوصاً پرسنل شعبه شهید نواب صفوی بوشهر که به خوبی نسبت به انجام امور کارکنان و پیمانکاران این اداره کل می پردازند، داریم و امیدوارم این روابط هرچه مستحکم تر و بیشتر شود.

    در ادامه این دیدار در بازدیدی که از اتاق کنترل ترافیک اداره مزبور صورت پذیرفت، مدیر کل اداره حمل و نقل و پایانه ها توضیحات لازم را در خصوص نحوه مانیتورینگ و کنترل راه های استان ارایه نمود.

    در پایان این دیدار هدایایی به رسم یادبود به مدیر کل اداره حمل و نقل و پایانه های استان بوشهر اهداء شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار