مدیران خودروعصر اعتبار

پازل مسکن با افزایش وام تکمیل نمی شود

عصر ساختمان:عضو کمیسیون عمران مجلس، با اشاره به وضعیت کنونی بازار مسکن، گفت: ارایه تسهیلات ۱۵۰ تومانی مسکن با بازپرداخت ۲ میلیون تومانی در ماه به خانه دار کردن مردم منجر نمی شود.

پازل مسکن با افزایش وام تکمیل نمی شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از خبرگزاری خانه ملت، محمد دامادی، با اشاره به افزایش وام مسکن به 150 میلیون تومان، گفت: باید بدانیم افزایش صرف وام مسکن به خانه دار شدن مردم در شرایط فعلی کمک نخواهد کرد.

    نماینده مردم ساری و میاندورد در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در حوزه مسکن اقدام نخست برای خانه دارکردن مردم کاهش رکود موجود در بازار است، افزود: تا رکود کاهش نیافته و رشد ساخت و ساز را شاهد نباشیم،نمی توان به خانه دار شدن مردم امیدوار بود.

    افزایش تسهیلات مسکن با درنظرگرفتن نرخ خانه در نقاط مختلف کشور صورت بگیرد

    این نماینده مردم در مجلس نهم، با تاکید برضرورت نیازسنجی در مناطق مختلف کشور برای افزایش وام مسکن، تصریح کرد: افزایش وام مسکن به میزان 150 میلیون تومان در تمام نقاط کشور مناسب نبوده و نمی تواند قدرت خرید مردم در خانه دار شدن را افزایش دهد.
    محمد دامادی

    حمایت از انبوه سازی مسکن می تواند قفل مسکن را باز کند

    وی ادامه داد: با توجه به افزایش روزافزون قیمت مسکن باید فکری اساسی برای ارایه تسهیلات مسکن با توجه به قدرت خرید مردم، شاخص های جغرافیایی و سایر مولفه های درگیر شود.

    دامادی تاکید کرد:افزایش ساخت و ساز و همچنین حمایت از انبوه سازی مسکن می تواند قفل مسکن را باز کند.

    وی با بیان اینکه قطعات دیگر پازل مسکن نادیده گرفته شده است،گفت: ارایه تسهیلات بدون در نظرگرفتن قدرت مالی مردم نمی تواند دردی از مشکل مسکن مردم درمان کند.

    این نماینده مردم در مجلس نهم، با بیان اینکه متقاضان دریافت تسهیلات مسکن از درآمد ناچیزی برخوردار بوده و از قشر متوسط و ضعیف جامعه هستند، افزود: پرداخت ماهیانه 2 میلیون تومان اقساط وام مسکن در توان بسیاری از مردم نیست.

    عضوکمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: دولت باید درخصوص رفع مشکل مسکن راهکاری اساسی در نظر بگیرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو