مدیران خودروعصر اعتبار

اتمام واحد‌های مسکونی شهر‌های کرمانشاه تا پایان نیمه اول سال آینده

عصر ساختمان- معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن با اشاره به اینکه اعطای زمین به مستاجران صحت ندارد گفت: واحد‌های مسکونی شهر‌های کرمانشاه تا پایان نیمه اول سال آینده به اتمام می‌رسد.

اتمام واحد‌های مسکونی شهر‌های کرمانشاه تا پایان نیمه اول سال آینده
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از میزان، عزیزالله مهدیان درباره شایعات زندگی مردم کرمانشاه در کانکس‌ها بعد از گذشت یک سال بیان کرد: اکثر افراد ساکن در کانکس‌ها مستأجر هستند و بعد از وقوع زلزله و تخریب واحد‌های مسکونی بی‌خانمان شدند.

    وی در ادامه افزود: به تمامی این افراد و مستأجران تسهیلات برای اجاره یا رهن یک واحد مسکونی داده می‌شود، ولی این افراد حاضر نیستند که کانکس‌ها را رها کنند.

    معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن توضیح داد: متأسفانه چند وقتی است که یک صحبتی در بین مستأجران و ساکنان مناطق زلزله زده ایجاد شده مبنی بر آنکه یک زمین و تسهیلات 40 میلیون تومانی به مستأجران ارائه می‌شود تا از طریق آن بتوانند یک واحد مسکونی برای خود بسازند.

    مهدیان تصریح کرد: این حرف و یا این طرح کاملا سخت و مشکل است و از سوی دیگر آماده سازی واحد مسکونی با 40 میلیون تومان در چنین شرایط اقتصادی امکان پذیر نخواهد بود.

    وی تاکید کرد: برخی از ساکنان کانکس‌ها منتظر دریافت زمین برای ساخت واحد مسکونی هستند که این اقدام در آینده نزدیک امکان پذیر نیست.

    معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن با بیان اینکه در سال گذشته اعلام کردیم تا پایان سال 98 ساخت تمامی واحد‌های مسکونی در شهر‌ها به اتمام می‌رسد، یادآور شد: هم اکنون با تلاش‌های شبانه روزی تا پایان نیمه اول سال آینده ساخت تمامی واحد‌های مسکونی در شهر‌ها به اتمام می‌رسد.

    مهدیان توصیه‌ای به مردم زلزله زده کرمانشاه کرد و گفت: هم اکنون تمام ساکنان این مناطق واحد‌های مسکونی خود را دو یا سه طبقه می‌سازند این در حالی است که قبلا واحد‌های آن‌ها یک طبقه بوده، بنابراین همین امر روند ساخت را کندتر کرده است.

    وی خاطر نشان کرد: پیشنهاد می‌کنم که ساکنان در ابتدا یک طبقه را تکمیل کنند سپس به مرور زمان سایر طبقات را تکمیل کنند، هم اکنون میزان میانگین طبقات در سر پل ذهاب از 1.2 به 3.9 افزایش یافته است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو