مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس شورای شهر تهران تاکید کرد؛

لزوم استفاده از توان دانشجویان در شهرداری

عصر ساختمان- رئیس شورای اسلامی شهر تهران با گرامیداشت ۱۶ آذر روز دانشجو گفت: باید از توان و انرژی دانشجویان به ویژه در نهادی مانند شهرداری بهره برد.

لزوم استفاده از توان دانشجویان در شهرداری
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از مهر، محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران در ابتدای یکصدو ششمین جلسه شورا با گرامی داشت روزدانشجو از این روز به عنوان نماد حریت، استکبار ستیزی و نشاط سیاسی در دانشگاهها و همه جامعه یاد کرد.

    وی در ادامه افزود: اگر دانشجویان، بعنوان قشر آزاد اندیش و آرمانگرا که در بهترین دوران حیات فکری خود بسر می برند نتوانند از فضای باز وبسترهای مهیا در دانشگاهها استفاده کنند، جریانهای واپسگرا و خشونت گرا، جای خالی جنبش بالنده دانشجویی را پر خواهند کرد.

    محسن هاشمی یادآور شد: همانگونه که رکود جنبش دانشجویی در دهه 90 و محدود شدن فضای فعالیتهای فرهنگی و سیاسی در دانشگاهها موجب شد فضای فعالیت جنبش دانشجویی که می تواند آثار مثبتی هم برای خود دانشجویان و دانشگاه و هم برای جامعه و مسئولان بهمراه داشته باشد جای خود را به اعتراضات کور وخشونت آمیز در دی ماه گذشته بدهد.

    وی افزود: نباید ماهیت انتقادی فعالیتهای جنبش دانشجویی نسبت به مسئولین، این احساس را در مدیریت به وجود بیاورد که جنبش دانشجویی را یک تهدید تلقی کند و بر همین اساس بخواهد آن را مهار و تضعیف نماید.

    رییس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر سخنان مکرر رهبر انقلاب مبنی بر لزوم تقویت وحمایت از آرمانهای جنبش دانشجویی منتقد و مدعی نسبت به عملکرد مسئولان گفت: این بیانات نشان می دهد که نظام جمهوری اسلامی به اهمیت و آثار مثبت فعالیت سیاسی و فرهنگی با نشاط و غیرفرمایشی در دانشگاهها واقف است. اما محافظه کاری و روزمرگی مدیران میانی موجب می شود که این حمایت در عمل تبدیل به مخالفت شود.

    وی ادامه داد: سرخوردگی دانشجویان و پیری زودرس جنبش دانشجویی یکی از تهدیدهایی است که سلامت فکری، اخلاقی و پویندگی جامعه را تهدید می کند. مدیریت شهری با توجه به نقض مثبت جنبش دانشجویی در ایجاد نشاط و فضای مشارکت عمومی در انتخابات گذشته، می تواند از زیرساختهای خود در جهت رونق گرفتن فعالیتهای فرهنگی، هنری، اجتماعی و سیاسی دانشجویان استفاده کند و نگذارد در هوا سرد، سردی و رکود و رخوت فعالیتهای دانشجویی را فراگیرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار