مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید

اعلام آمادگی شرکت سرمایه گذاری بانک مسکن برای مشارکت در ساخت واحدهای مسکونی

عصر ساختمان- در سال جاری حداقل اقدامات لازم برای ساخت و آماده سازی ۵۰ هزار واحد مسکونی را آغاز کردیم که زمینه ساز تولید مسکن در سنوات آتی در شهرهای جدید خواهد بود.

اعلام آمادگی شرکت سرمایه گذاری بانک مسکن برای مشارکت در ساخت واحدهای مسکونی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حبیب اله طاهرخانی در همایش مدیران عامل شهرهای جدید که ١٤آذرماه برگزار شد با تأکید بر اهمیت این گردهمایی از جهت تبادل دیدگاه‌ها و هماهنگی برنامه های بخش های زیر مجموعه شهرهای جدید بیان کرد: با حضور اسلامی در وزارت راه و شهرسازی شاهد تحولات جدیدی به خصوص در حوزه مسکن و شهرسازی بودیم، خوشبختانه وی دارای سابقه طولانی و تسلط کافی بر مجموعه فعالیت‌های وزارتخانه هستند که امید داریم در این مسیر به نتایج خوبی دست یابیم.

    طاهرخانی با بیان اینکه شرکت عمران شهرهای جدید به دلیل ورود جدی به حوزه عرضه و تولید مسکن در کشور در مقطع خاصی قرار دارد گفت: در حال حاضر مسکن مهر در بسیاری از شهرهای جدید پایان یافته و فرصت مناسبی است تا بتوانیم در این حوزه گام برداریم.

    معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به رویکرد جدید وزارت و راه و شهرسازی در احداث ٢۰۰ هزار واحد مسکونی تا سال ١٤۰۰ در شهرهای جدید بیان کرد: خوشبختانه ما با درک این ضرورت برنامه خود را از مدتی قبل آغاز کرده و در سال جاری حداقل اقدامات لازم برای ساخت و آماده سازی ٥۰ هزار واحد مسکونی را آغاز کردیم که قطعا زمینه ساز تولید مسکن در سنوات آتی نیز در این مناطق خواهد بود.

    معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با تأکید بر اینکه بحث عرضه مسکن یکی از محوری ترین برنامه های شرکت عمران شهرهای جدید در این دوره به شمار می رود گفت: انتظار داریم مدیران عامل مطابق برنامه مذکور عمل کرده و از ٢ هفته آینده، هر هفته شاهد شروع بخشی از عملیات اجرایی این طرح باشیم.

    وی با اشاره به آمادگی شرکت سرمایه گذاری بانک مسکن برای مشارکت در این طرح اعلام کرد: با توجه به تغییر سیاست این مجموعه نسبت به تأمین مسکن اقشار متوسط و همچنین توان مالی تعریف شده آن با پشتوانه بانک مسکن، اولویت ما آن است تا در پروژه‌های آماده اجرا از این ظرفیت استفاده کنیم.

    طاهرخانی در خصوص پروژه های باقی مانده مسکن مهر بیان کرد: در حال حاضر پروژه‌های مسکن مهر در سه شهر پردیس، پرند و هشتگرد باقیمانده و واجب پیگیری است که خوشبختانه با ابتکارات مدیران عامل پرند و هشتگرد، برنامه منظمی برای واحدهای فاقد متقاضی آن ها تنظیم و حتی پروژه‌های راکد نیز فعال شده اند.

    مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با تأکید بر اینکه بی توجهی به سایت مسکن مهر شهرهای جدید قطعا آن‌ها را از لحاظ منظر شهری دچار مشکل می کند گفت: در حال حاضر شهر جدید پردیس به تمرکز بیشتری نیاز داشته و باید از لحاظ رفع مشکلات وتسریع در روند پیشبرد پروژه‌ها مورد پیگیری جدی قرار گیرد.

    به گفته طاهرخانی حتی اگر تعداد محدودی از شهرها در حوزه مسکن مهر دارای مشکل باشند همچنان نوعی فشار برای مجموعه محسوب شده و در صورت بی توجهی، ظرفیت تحت تأثیر قرار دادن تمامی فعالیت‌های ما را دارند به همین دلیل باید به نحو مناسبی مدیریت شوند.

    معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید همچنین ادامه داد: با توجه به انتظارات ویژه ریاست محترم جمهور در فعال کردن بخش مسکن، شورای ویژه ای برای این بخش به ریاست وزیر راه و شهرسازی به صورت مرتب تشکیل و مباحث مربوطه مورد بررسی و تبادل نظر قرار میگیرد که امید است شاهد اتفاقات خوب و مناسبی در این حوزه باشیم.

    وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حجم قابل توجه فعالیت های صورت گرفته در حوزه شهرهای جدید طی هفته دولت سال جاری اعلام کرد: شرکت عمران شهرهای جدید به ویژه در حوزه مسکن، شهرسازی و پروژه های شاخص در این دوره برجسته بوده و خوب عمل کرده است.

    طاهرخانی در پایان این اقدامات را در بخش تغییر چهره و هویت بخشی به شهرهای جدید بسیار مؤثر دانست و گفت: شرکت‌های عمران شهرهای جدید باید این روند را ادامه داده و بخش قابل توجهی از طرح های شاخص را تا دهه فجر امسال به افتتاح برسانند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار