مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس بنیاد مسکن بیله‌سوار:

۶۰ درصد واحدهای روستایی شهرستان بیله‌سوار مقاوم‌سازی شد

عصر ساختمان:رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بیله‌سوار گفت: در حال حاضر ۶۰ درصد از واحدهای روستایی شهرستان بیله‌سوارمقاوم‌سازی و بهسازی شده‌اند.

۶۰ درصد واحدهای روستایی شهرستان بیله‌سوار مقاوم‌سازی شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از تسنیم، محتشم احدی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بیله‌سوار اظهار داشت: در حال حاضر 60 درصد از واحدهای روستایی شهرستان بیله‌سوارمقاوم‌سازی و بهسازی شده‌اند و امسال بنیاد مسکن 15 واحد مسکن شهری را در شهرستان بیله‌سوار احداث خواهد کرد.

    وی با اشاره به ارزیابی‌های پروژه‌های عمرانی سال 94 از طرف دفتر مرکزی گفت: بنیاد مسکن بیله‌سوار در سطح استان اردبیل دارای رتبه برتر در زمینه ارزیابی پروژه‌های عمرانی در سال گذشته انتخاب شده است.

    احدی با اشاره به اجرای طرح هادی 22 روستا با اعتبار بالغ بر 3 میلیارد و 688 میلیون تومان بیان کرد: از این تعداد طرح 14 روستا با اعتبار یک میلیارد و 808 میلیون تومان و شن‌ریزی 19 روستا با اعتبار 400 میلیون تومان در 18 ماه گذشته در شهرستان اجرا شده است.

    رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بیله‌سوار افزود: برای سال 94 تعداد 12 روستا با اعتبار یک میلیارد و 850 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی و ملی، مرزی و ماده 180 با احتساب پرداخت مطالبات در نظر گرفته شده است که در حال اجرا هستند.

    وی با بیان اینکه تعداد خانه عالم در حال استفاده در شهرستان 9 روستا با اعتبار 260 میلیون تومان و تعداد خانه عالم نیمه‌کاره در 3 روستا با اعتبار 100 میلیون تومان است، تصریح کرد: در سال 94 تعداد 81 فقره صدور سند مالکیت در شهر بیله‌سوار و 103 فقره نیز در شهر جعفرآباد به ثبت رسیده است که از این لحاظ بنیاد مسکن شهرستان در رتبه دوم استان اردبیل قرار دارد.

    احدی اظهار کرد: از سال 88 شهرهای زیر 25 هزار نفر از جمله شهرستان بیله‌سوار به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی واگذار شده که تعداد 541 واحد مسکن مهر 99 ساله در قالب سه پروژه با پیشرفت فیزیکی 95 درصد اجرا شده و تعداد 706 واحد تسهیلات مسکن مهر  20 میلیونی به متقاضیان پرداخت شده که 85 درصد پایان‌کار دریافت کرده‌اند.

    رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بیله‌سوار افزود: روستاهای شهرستان بیله‌سوار نسبت به سایر نقاط استان استقبال و حمایت مطلوبی از تسهیلات وام مقاوم‌سازی انجام می‌دهند و با تضمین خیر مسکن‌ساز 20 واحد مسکونی روستایی امسال احداث می‌شود.

    امام جمعه بخش جعفرآباد نیز در این جلسه اجرای اقتصاد مقاومتی را لازمه اصلاح فرهنگ دانست و گفت: اگر مردم در مسائل اقتصادی درست هدایت شوند و بدانند که در محاصره اقتصادی دشمنان اسلام و جمهوری اسلامی هستیم با فرهنگ‌سازی در این زمینه خواهند توانست مشکلات اقتصادی را پشت سر بگذارند چرا که با ایمان و اعمال صالح و توکل به خدا و برنامه‌ریزی درست می‌توان اقتصاد مقاومتی را در راستای اقدام به آن عمل کرد.

    حجت‌الاسلام محمدجواد باقری با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی اصلی برگرفته از اسلام و آموزه‌های قرآنی است، تصریح کرد: در واقع جوهره دین مبین اسلام، مقاومت امت مسلمان در همه عرصه‌ها از جمله در حوزه اقتصادی است و اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل  امسال در برگیرنده تمامی اهداف نامگذاری‌های چند سال اخیر مقام معظم رهبری بوده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار