مدیران خودروعصر اعتبار

جلیل سرقلعه:

تسهیلات ۱۵۰ تومانی ساخت مسکن به داد صنعت ساختمان می رسد

رکود مسکن درمان می شود

عصر ساختمان:عضو کمیسیون عمران مجلس، با مطلوب خواندن ارایه تسهیلات ۱۵۰ میلیون تومانی ساخت و ساز برای آینده بازار مسکن، گفت: کلید خروج از وضعیت فعلی مسکن انبوه سازی برای رفع محدودیت در عرضه است.

تسهیلات ۱۵۰ تومانی ساخت مسکن به داد صنعت ساختمان می رسد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از خبرگزاری خانه ملت، مجید جلیل سرقلعه، با اشاره به وضعیت کنونی مسکن و رکود موجود در آن، گفت: کلید خروج از وضعیت فعلی مسکن انبوه سازی برای رفع محدودیت در عرضه است.

    نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی، با یادآوری تصمیم اخیر دولت در خصوص افزایش تسهیلات مسکن، افزود: با رشد میزان تسهیلات مسکن به 150 میلیون تومان آن هم در بخش ساخت و ساز نرخ قیمت مسکن کنترل خواهد شد.

    برهم خوردن تعادل عرضه و تقاضا به رشد قیمت مسکن دامن زده است

    این نماینده مردم در مجلس نهم، با بیان اینکه برهم خوردن تعادل عرضه و تقاضا به رشد قیمت مسکن دامن زده است، تصریح کرد: در صورتی که تسهیلات مسکن به سمت ساخت و ساز هدایت شود محدودیت عرضه با توجه به رشد تقاضا به افزایش قیمت ها منجر نخواهد شد.

    وی ادامه داد: حمایت از ساخت و ساز و همچنین ارایه مشوق های لازم برای انبوه سازی در کشور می تواند رکود موجود در صنعت ساختمان را از بین ببرد.

    خانه دار کردن مردم باید اولویت نخست دولت باشد

    جلیل سرقلعه با بیان اینکه خانه دار کردن مردم باید اولویت نخست دولت باشد، گفت: در حالی که هر ساله جمعیت متقاضی مسکن رو به رشد است سیاست های دولت در زمینه خانه دار کردن مردم باید به روز باشد.

    این نماینده مردم در مجلس نهم، با اشاره به تلاش دولت در خصوص خانه دار کردن مردم با ارایه طرح های گوناگون از جمله وام دهی به انبوه سازان و همچنین اراهی تسهیلات به زوجین، افزود: مسئولان به خوبی در جریان وضعیت بحرانی مسکن قرار گرفته و در پی بهبود آن هستند.

    عضو کمیسیون عمران مجلس، از آمادگی مجلس برای کمک به دولت در جهت رفع مشکلات بخش صنعت ساختمان و مسکن خبر داد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار