مدیران خودروعصر اعتبار

رییس عمران و بهسازی اداره کل راه و شهرسازی:

تسهیلات با بهره کم برای بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده ابلاغ شده است

عصر ساختمان:رییس عمران و بهسازی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: میزان تسهیلات در نظر گرفته شده توسط بانک مسکن برای بهسازی بافت فرسوده در شهر قزوین ۴۰۰ میلیون و در سایر شهرهای استان ۳۰۰ میلیون ریال است.

تسهیلات با بهره کم برای بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده ابلاغ شده است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از ایرنا، رافع ناصری فر ، درباره مراحل ثبت نام متقاضی و ثبت پروژه در سامانه تسهیلات بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری در خصوص دریافت وام افزود: در این راستا تسهیلات ابلاغ شده به بانک مسکن برای بهسازی بافت فرسوده در شهر قزوین 400 میلیون ریال و در سایر شهرها 300 میلیون ریال است.
    وی از شرایط لازم برای دریافت این وام افزود: واقع شدن ملک در بافت فرسوده یا سایر محلات هدف بازآفرینی شهری، داشتن پروانه ساخت و سند مالکیت و ثبت نام در سامانه تسهیلات بانک مسکن از شرایط لازم برای دریافت این وام است.
    ناصری فر در ادامه درخصوص وام بافت فرسوده بانک مسکن افزود: پرداخت این وام توسط بانک مسکن در چهار مرحله صورت می گیرد که برای مرحله نخست باید فونداسیون ساختمان انجام شده باشد.
    وی با بیان اینکه سود مشارکت این تسهیلات 24 درصد است، افزود: 14 درصد سهم متقاضی و 10 درصد سهم دولت است که به بانک مسکن پرداخت شده و در زمان دریافت وام اعمال خواهد شد.
    ناصری فر در پایان خاطرنشان کرد: متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت اداره راه و شهرسازی استان قزوین به آدرس http://facility.udrc.ir مراجعه کنند.
    10 درصد مساحت 460 هکتاری شهر قزوین در بخش بافت فرسوده شهری و سکونتگاه های غیر رسمی قرار دارد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی