مدیران خودروعصر اعتبار

۲۵ درصد مدارس شهری و روستایی سلماس تخریبی است

عصر ساختمان:رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان سلماس گفت: ۲۵ درصد از مدارس روستایی و شهری این شهرستان تخریبی است و باید نوسازی شود.

۲۵ درصد مدارس شهری و روستایی سلماس تخریبی است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از ایرنا، رسول موسی زاده ، اظهار کرد: هم اکنون تعداد 43 باب مدرسه روستایی با 130 کلاس درس و 20 باب مدرسه شهری با 190 کلاس درس در سطح شهرستان سلماس جزو مدارس تخریبی است.
    وی با اعلام اینکه 12 درصد مدارس در مجموع شامل 25 باب مدرسه نیز نیازمند مقاوم سازی است، افزود: خیرین مدرسه ساز در این شهرستان تاکنون 34 باب مدرسه با 209 کلاس درس و در مجموع با زیربنای 18 هزار متر مربع و هزینه 125 میلیارد ریال را ساخته و تحویل اداره آموزش و پرورش سلماس داده اند.
    رییس اداره آموزش و پرورش سلماس افزود: هم اکنون سه باب مدرسه با 21 کلاس توسط خیرین در دست ساخت است که این مدارس تا پایان شهریورماه تحویل داده خواهد شد.
    موسی زاده وجود مدارس دو نوبته، تراکم دانش آموزان زیاد در مدارس شهری و نیز عدم وجود مدارس در برخی مناطق و مجتمع های مسکن مهر را از جمله مشکلات فضاهای آموزشی شهرستان سلماس عنوان کرد.
    34 هزار دانش آموز سلماسی در یکهزار و 500 کلاس درس و در 210 آموزشگاه مشغول تحصیل هستند.
    شهرستان 200 هزار نفری سلماس در 90 کیلومتری ارومیه مرکز آذربایجان غربی قرار دارد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی