مدیران خودروعصر اعتبار

افتتاح ساختمان جدید شورای عالی استان ها

عصر ساختمان- رییس شورای عالی استان ها گفت: داشتن یک بایگانی مناسب برای شورای عالی استان‌ها در این سال‌ها میسر نبوده است.

افتتاح ساختمان جدید شورای عالی استان ها
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از مهر، مرتضی الویری در مراسم افتتاحیه ساختمان شورای عالی استان‌ها با بیان این که شورای عالی استان‌ها از بدو تشکیل تا به امروز هیچ محلی را برای استقرار و برگزاری جلسات کمیسیون و جلسات هم‌اندیشی نداشته است گفت : بر همین اساس در دوره جدید ما پیشنهادی را به شهرداری تهران درباره واگذاری ساختمانی 8 طبقه در خیابان بخارست به شورای عالی استان‌ها ارائه کردیم که خوشبختانه این پیشنهاد مورد موافقت شهردار وقت تهران قرار گرفت.

    وی ادامه داد : البته یک ساختمانی در اختیار شورای عالی استان‌ها در میدان فاطمی بوده که این ساختمان ظرفیت محدودی را داشته است و ما نمی‌توانستیم جلسات کمیسیون و هم اندیشی را در این مجموعه برگزار کنیم و در واقع اعضای شورای عالی استان‌ها مجبور بودند جلسات کمیسیون‌ها و هم‌اندیشی‌ها را در سایر محل‌ها برگزار کنند و در واقع داشتن یک بایگانی مناسب برای شورای عالی استان‌ها در این سال‌ها میسر نبوده است.

    وی بیان کرد: زمانی که این ساختمان در اختیار شورای عالی استان‌ها قرار گرفت هیچ امکاناتی در داخل ساختمان وجود نداشت و در واقع این ساختمان برای حراست شهرداری تهران پیش‌بینی شده بود و دیوارهای چوبی برای کاربری حراست در این مجموعه پیش‌بینی شده بود که با تلاش فشرده و کار شبانه‌روزی این ساختمان تجهیز شد.
    رئیس شورای عالی استان‌ها ادامه داد: بر اساس مصوبه شورای شهر تهران در هفتاد و هشتمین جلسه خود در تاریخ دوم مرداد ماه 97، واگذاری این ساختمان با قید دو فوریت به شورای عالی استان‌ها مطرح شد و خوشبختانه این مصوبه با رای قاطع اعضا به تصویب رسید.

    الویری گفت: در نهایت و پس از فرآیند قانونی ساختمان اشاره شده در 19 مهرماه 97، طی مراحل قانونی و از طریق سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران و حراست شهرداری ساختمان تحویل شورای عالی استان‌ها شد.

    وی گفت: ساختمان اشاره شده در 8 طبقه و در هر طبقه 250 متر زیربنا و در کل دو هزار و 200 متر زیربنای مفید بنا شده است ضمن اینکه 3 طبقه پارکینگ نیز برای ساختمان در نظر گرفته شده که قابلیت پارک 18 دستگاه خودرو پیش‌بینی شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار