مدیران خودروعصر اعتبار

مدیر امور اعتباری بانک مسکن خبر داد:

«بوتان»، مشتری خدمات بانکداری شرکتی بانک مسکن

عصر ساختمان- مدیر امور اعتباری بانک مسکن از انعقاد قرارداد استفاده از خدمات بانکداری شرکتی با گروه صنعتی «بوتان» که از مشتریان قدیمی این بانک است، خبر داد.

«بوتان»، مشتری خدمات بانکداری شرکتی بانک مسکن
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از هیبنا، محمدحسن علمداری  با بیان اینکه بانکداری شرکتی یکی از روش‌هایی است که طی آن برای مشتریان ویژه، خدمات ویژه ارایه می‌شود، افزود: بانک مسکن تلاش می‌کند به تمام نیازهای این مشتریان به خدمات بانکی اعم از تسهیلات، تعهدات و خدمات الکترونیک پاسخ دهد. اما این پاسخ برای مشتریان بانکداری شرکتی در کوتاه‌ترین زمان ممکن حاصل می‌شود.

    به گفته وی، برابر روال تعریف شده به منظور بهره‌مندی از خدمات بانکداری شرکتی، پرونده‌های مشتریان سالانه یک نوبت بررسی و حد اعتباری متناسب کارکرد حساب برای آنها منظور می‌شود. بر اساس این حد اعتباری، مشتری تا یک سال هر نوع خدمات بانکی متناسب با حد مذکور را بدون تشریفات و تشکیل پرونده و فرایند زمان‌بر معمول دریافت می‌کند. به این ترتیب سرعت در ارایه خدمات بانک به مشتریان بانکداری شرکتی بالاتر از مشتریان عادی است.
    علمداری خاطرنشان کرد: بانکداری شرکتی علاوه بر اینکه زمینه‌ساز گسترش فعالیت بانک، کارمند محوری و سودآوری خواهد شد، سرعت ارایه خدمت به مشتریان را افزایش می‌دهد و در نتیجه رضایتمندی از بانک ارتقا خواهد یافت.
    وی با بیان اینکه مشتریان بانکداری شرکتی از گروهی شناسایی و انتخاب می‌شوند که پتانسیل و حجم بالاتری نسبت به مشتریان معمولی دارند، تاکید کرد: با توجه به اینکه دامنه فعالیت اقتصادی این قبیل مشتریان وسیع است، ارایه خدمات به شکل ویژه به آنها یک روال برد – برد محسوب می‌شود.
    مدیر امور اعتباری بانک مسکن یادآور شد: بانکداری شرکتی همچنین خدمات ویژه‌ای درحوزه فناوری اطلاعات و رفاهی به مشتریان ارایه می‌کند و با ارایه نرم‌افزارهای مورد نیاز آنها، از انواع خدمات گسترده پرداخت مورد نیاز مشتری به نحوی پشتیبانی می‌کند که این خدمات به سادگی در بستر نرم‌افزاری ویژه برای وی قابل بهره‌برداری باشد.
    علمداری ادامه داد: به عنوان مثال در حوزه IT سقف تراکنش‌های بالاتری برای این مشتریان در نظر گرفته می‌شود و یا تخفیفاتی در کارمزدها منظور می‌شود. همچنین سقف برخی از انواع تراکنش‌ها حذف می‌شود و به این ترتیب امکانات ساده‌تری برای پاسخ به نیازهای ویژه پرداخت این دسته از مشتریان ارایه می‌شود. این خدمات در یک بستر نرم‌افزاری کارآمد ارایه می‌شود.
    وی با بیان اینکه چندی پیش گروه بوتان که از مشتریان قدیمی بانک مسکن بوده و قدیمی‌ترین تولید کننده تاسیسات گرمایشی در ایران است، به عنوان اولین مشتری بانکداری شرکتی در بانک مسکن، مخاطب این خدمت قرار گرفت، افزود: تلاش بانک مسکن این است که چنین خدماتی را در وهله اول به فعالیت‌های اقتصادی در حوزه مسکن و ساختمان که با حوزه فعالیت بانک مرتبط است، ارایه کند و شرکت بوتان نیز با توجه به اینکه تولیدکننده مصالح ساختمانی است، در همین گروه قرار دارد.
    به گفته وی، برند بوتان که سال‌ها مشتری عادی بانک مسکن بوده، یکی از بزرگترین صادرکنندگان تاسیسات گرمایشی در خاورمیانه است، محصولات خود را حتی به اروپا نیز صادر می‌کند و با توجه به حد اعتباری بالا، به عنوان اولین مشتری بانکداری خدمتی در سال جاری انتخاب شد. به این ترتیب این مجموعه تا یک سال می‌تواند بدون تشریفات و تشکیل پرونده به ازای هر خدمتی که مطالبه می‌کند، از انواع خدمات بانک مسکن استفاده و نیازهای خود را رفع کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار