مدیران خودروعصر اعتبار

معاون وزیر راه و شهرسازی:

ساختمان های کشور از بیمه عیوب پنهان برخودار می شوند

عصر ساختمان- معاون ساختمان و مسکن وزیر راه و شهرسازی گفت: برای اطمینان خریداران از کیفیت مسکن، ساختمان های کشور از بیمه 'عیوب پنهان' برخوردار می شوند.

ساختمان های کشور از بیمه عیوب پنهان برخودار می شوند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، حامد مظاهریان روز دوشنبه در حاشیه نشست شورای اداری شهرستان میاندوآب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساختمان به عنوان کالای گران که هر خانوار ایرانی خریداری می کند؛ باید دارای تضمینی باشد و این مهم توسط وزارت راه و شهرسازی از طریق بیمه عیوب پنهان اجرایی می شود.
    وی ادامه داد: بر این اساس ساختمان های احداثی را پیمانکار و سازنده آن تضمین می کنند که در طی زمان سالم بماند و تاسیسات، سازه و نمای آن بدون مشکل باشد.
    مظاهریان اظهار داشت: به همین دلیل وزارت راه و شهرسازی از طریق بیمه عمر پنهان درصدد آن است که به خریداران و خانواده های ایرانی اطمینان دهد ساختمان ها دارای کیفیت مطلوبی هستند.
    وی با بیان اینکه ضعیف ترین ساختمان و سازه ها در روستاهای کشور هستند، گفت: ضروری است که روند مسئولیت‌ها در حوزه ساخت‌ و ساز با هدف اینکه مهندس ناظر تا کجا برای ساختمان مسئولیت دارد و چه کسی جبران نقص‌ها را بعد از ساختن برعهده می‌گیرد مشخص شود.
    معاون ساختمان و مسکن وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: هم اکنون 80 درصد واحدهای مسکونی کشور دارای اسکلت و مقاوم هستند که تلاش می شود این میزان به 100 درصد برسد.
    معاون ساختمان و مسکن وزیر راه و شهرسازی به همراه عیسی کلانتری رئیس سازمان محیط زیست به عنوان نماینده دولت به میاندوآب سفر کرده اند.
    بیمه عیوب پنهان هرگونه نقصی در سازه های اصلی و جانبی ساختمان ناشی از طراحی غلط، اجرای نادرست، مواد و مصالح معیوب در طی مدت اعتبار بیمه نامه که به بیمه گر اعلام شود و در زمان صدور گواهی پایان کار به وسیله بیمه گذار و گواهی تایید بازرس فنی آشکار نشده باشد را تحت پوشش قرار می‌دهد.
    حجت الاسلام دکتر حسن روحانی و هیات دولت امروز دوشنبه میهمان مردم آذربایجان غربی هستند؛ در این سفر یکروزه 10 طرح بزرگ در حوزه های بهداشتی درمانی، گازرسانی، آبخیزداری، فرودگاه، راه آهن و نیروگاه سیکل ترکیبی با هزینه 9 هزار و 971 میلیارد ریالی افتتاح و عملیات اجرایی 2 طرح در بخش های آبخیزداری و گازرسانی روستایی به ارزش 486 میلیارد ریالی آغاز می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو