مدیران خودروعصر اعتبار

مخالفت شورا با معرفی مدیرکل امور مالی و اموال شهردار به عنوان ذی حساب دو

عصر ساختمان- اعضای شورای شهر تهران به معرفی مدیرکل امور مالی و اموال شهردار به عنوان ذی حساب دو رای موافق ندادند.

مخالفت شورا با معرفی مدیرکل امور مالی و اموال شهردار به عنوان ذی حساب دو
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از میزان، معرفی مدیر کل امور مالی و اموال شهردار تهران به عنوان ذی حساب دو، دومین دستور جلسه شورای شهر بود.

    در جریان بررسی این دستور جلسه، رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در شهرداری تهران ذی حساب اصلی شهردار تهران است که با حکم وی این موضوع به معاونت مالی و اداری تفویض می‌شود، اظهار کرد: همچنین شخص دیگری به عنوان ذی حساب دو باید زیر چک‌ها را امضا کند. در واقع هر چک باید سه امضا داشته باشد که امضای آخر از سوی خزانه داری انجام می‌شود.

    هاشمی ادامه داد: ذی حساب دو، آقای دلفانی بودند که قرار است آقای حمید رضا خسروی جایگزین ایشان شوند.

    در همین راستا، زریر نگین تاجی سرپرست معاونت اقتصادی و مالی شهرداری تهران با بیان اینکه دلفانی از وزارت صنعت، معدن و تجارت به شهرداری تهران مامور شده است، عنوان کرد: در زمان معاونت آقای مکارم ایشان قصد داشتند ذی حساب جدیدی را معرفی کنند. در حال حاضر ماموریت آقای دلفانی در شهرداری به پایان رسیده و قرار است شخص دیگری جایگزین شود.

    وی ادامه داد: تصمیم بر این شد که آقای خسروی جایگزین شود. فردی را که نظر گرفتیم کارمند رسمی شهرداری تهران است و با سابقه 22 ساله به عنوان معاون مالی در مناطق 16، 18 و 14 فعالیت کرده است.

    در ادامه جلسه، رییس شورای شهر تهران از موافقان و مخالفان این دستور خواست تا نظرات خود را اعلام کنند.

    مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران به عنوان مخالف اظهار کرد: شهردار تهران را انتخاب کرده ایم و با توجه به اینکه ذی حساب اصلی شهردار تهران است و ذی حساب دو با حکم شهردار معرفی می‌شود بهتر است منتظر بمانیم تا پس از تایید صلاحیت او در این باره تصمیم گیری کند.

    وی با بیان اینکه ذی حساب 3 الی 4 سال در پست خود فعالیت می‌کند، اضافه کرد: ما نباید با این انتخاب آقای حناچی را در عمل انجام شده قرار دهیم و بدون نظر ایشان ذی حساب شماره دو را انتخاب کنیم.

    در ادامه حسن رسولی عضو دیگر شواری شهر تهران به عنوان موافق این دستور اظهار کرد: آقای خسروی از بدنه شهرداری تهران است و در حال حاضر در شرایطی هستیم که در حوزه معاونت مالی حتی نباید یک روز را از دست بدهیم و باعث غیر منسجم شدن این حوزه شویم.

    وی تاکید کرد: ما می‌توانیم انتخاب لازم را داشته باشیم و در نهایت اگر آقای حناچی خودشان صلاح دانستند این انتخاب را تغییر دهند. البته نباید این نکته را فراموش کنیم که آقای افشانی به عنوان شهردار تهران می‌توانند تا آخرین روز انتصاباتی انجام دهند.

    در نهایت این طرح به رای گذاشته شد و با 8 رای موافق و 11 رای مخالف به تصویب نرسید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار