مدیران خودروعصر اعتبار

پرداخت ۱۱ میلیارد تومان کمک‌های بلاعوض در کوهبنان آغاز شد

عصر ساختمان- مدیر‌کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان از آغاز پرداخت ۱۱ میلیارد تومان کمک‌های بلاعوض تکمیلی و ۱۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات تکمیلی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به واحدهای مسکونی در حال ساخت در شهرستان زلزله‌زده کوهبنان خبر داد.

پرداخت ۱۱ میلیارد تومان کمک‌های بلاعوض در کوهبنان آغاز شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، علی‌اکبر سلطانی‌نژاد در حاشیه بازدید از مناطق زلزله‌زده شهرستان کوهبنان با اشاره به اینکه برای هر متقاضی مبلغ 50 میلیون ریال کمک بلاعوض به حساب مردم شهر کوهبنان و روستای جور که تسهیلات بازسازی دریافت و فونداسیون واحد مسکونی خود را اجرا کرده‌اند واریز شده است اظهار داشت: متقاضیان می‌توانند بدون مراجعه به ستاد بازسازی و انجام مراحل اداری کمک بلاعوض خود را دریافت کنند.

    وی با بیان اینکه هیئت دولت با پیشنهاد بنیاد مسکن موافقت کرده و مبلغ  5 میلیون تومان تسهیلات بانکی با سود 4 درصد در روستاهای مناطق زلزله‌زده و مبلغ 10 میلیون تسهیلات با سود 5 درصد تخصیص داده شده است گفت: اعطای این تسهیلات به بانک‌های عامل استان ابلاغ شده و به‌زودی توسط بانک‌های کوهبنان به متقاضیان پرداخت می‌شود.

    مدیر‌کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه تاکنون 103 میلیارد تومان تسهیلات بازسازی و 32 میلیارد تومان کمک بلاعوض در شهرستان کوهبنان به متقاضان پرداخت شده است عنوان کرد: در حال حاضر 2 هزار و 200  واحد در شهرستان کوهبنان تسهیلات بازسازی دریافت کرده‌اند.

    وی با یادآوری اینکه در زلزله 30 آذرماه سال گذشته 300 واحد مسکونی در شهر و 200 واحد روستا در شهرستان کوهبنان صددرصد خسارت دیده بودند بیان کرد: از این تعداد تاکنون ساخت هزار و 150 واحد تمام شده است و مابقی به دلیل غیرمقاوم بودن سازه در حال ‌سازی هستند.

    سلطانی‌نژاد با بیان اینکه هر واحد مسکونی روستایی 45 میلیون تومان تسهیلات و 12 میلیون تومان کمک بلاعوض دریافت کرده است گفت: واحدهای مسکونی شهری 60 میلیون تومان تسهیلات و 13 میلیون تومان کمک بلاعوض دریافت می‌کنند.

    وی با اشاره به اینکه هزینه آواربرداری، تهیه نقشه ساختمانی، صدور پروانه و نظارت توسط نظام مهندسی تا 80 متر مربع رایگان است افزود: تعداد 100 کیسه سیمان رایگان هم در مناطق زلزله‌زده به متقاضیان داده شده است.

    مدیر‌کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان گفت: پرداخت 11 میلیارد تومان کمک‌های بلاعوض تکمیلی و 18 میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات تکمیلی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی  به واحدهای مسکونی در حال ساخت شهر کوهبنان و روستای جور آغاز شده است.

    وی با بیان اینکه در استان کرمان 15 هزار و 312 واحد مسکونی خسارت دیده حوادث سیل و زلزله در حال بازسازی هستند عنوان کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تا پایان بازسازی در کنار مردم است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو