مدیران خودروعصر اعتبار

عرضه آخرین دستاوردهای شرکت ناواکوی بانک مسکن

عصر ساختمان- حمید بنائیان مدیرعامل شرکت ناواکوی بانک مسکن در چهارمین نمایشگاه تراکنش ایران به تشریح آخرین دستاوردهای شرکت در حوزه فناوری و بانکداری الکترونیک پرداخت.

عرضه آخرین دستاوردهای شرکت ناواکوی بانک مسکن
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از هیبنا، حمید بنائیان مدیرعامل شرکت ناواکوی بانک مسکن در چهارمین نمایشگاه تراکنش ایران به تشریح آخرین دستاوردهای شرکت در حوزه فناوری و بانکداری الکترونیک پرداخت. وی با بیان اینکه در چند سال اخیر هدف گذاری و برنامه های خوبی در مجموعه بانک مسکن و شرکت تابعه ناواکو در حوزه ارتقای سیستم های نرم افزاری و سخت افزاری صورت گرفته است گفت : به موازات سیاست های ابلاغی بانک به شرکت ناواکو تمامی ظرفیت های شرکت در جهت تحقق اهداف تعیین شده بکار گرفته شده است تا شاهد ارائه بهترین نوع خدمات در حوزه های مختلف IT بخصوص در بخش صف باشیم .
    وی در ادامه با اشاره به دستاوردهای مختلف شرکت به تشریح برخی از این محصولات پرداخت. راه اندازی اپلیکیشن پرنا که قابلیت پرداخت اقساط بانک مسکن ، فروش و شارژ تگ های ETCو خدماتی که با نصب این اپلیکیشن پذیرندگان دستگاههای پوز بانک مسکن می توانند از تمامی سرویس های ارائه شده استفاده کنند، بخشی از ویژگی های این اپلیکیشن می باشد. در حوزه ETC و نیز حمل و نقل هوشمند(ITS) که در حال حاضر در آزادراه های کشور عملیاتی شده است ، این موضوع قابلیت تعمیم به مراکز تجاری ، خدمات شهری و شهرداری را نیز داراست. در بحث کیوسک ها نیز اقدامات ارزشمند و مهمی صورت پذیرفته است که نسخه تولیدی جدید ، تمامی سرویس های لازم را به عنوان متمرکز کننده و ابزار مانیتورینگ ویژ ه جهت رصد آنلاین و به لحظه و رفع عیب از راه دور داراست .
    بنائیان در پایان با ابراز امیدواری از برگزاری اینگونه نمایشگاهها در طول سال ، خواستار فراهم شدن بسترهای لازم جهت تبادل تجربیات ، ایده ها و نوآوری فعالان حوزه پرداخت جهت ارتقاء توانمندیهای داخلی شد.
    شایان ذکر است که شرکت فناوری ناواکو از بزرگترین شرکتهای فعال در حوزه بانکداری الکترونیک در کشور دارای 33پروژه فعال کلیدی ، 35 دفتر استانی و بیش از 600 نیروی متخصص در سطح کشور می باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو