مدیران خودروعصر اعتبار

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین:

۱۵ پروژه عمرانی علوم پزشکی به مناسبت هفته سلامت در استان قزوین افتتاح می‌شود

عصر ساختمان:سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: به مناسبت هفته سلامت ۸ پروژه علوم پزشکی افتتاح و ۷ پروژه نیز کلنگ‌زنی می‌شود.

۱۵ پروژه عمرانی علوم پزشکی به مناسبت هفته سلامت در استان قزوین افتتاح می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از تسنیم، محمدحسن ارداقیان ، با اشاره به کلنگ‌زنی و افتتاح پروژه‌های مراکز درمانی و بهداشتی به مناسبت هفته سلامت اظهار داشت: 15 پروژه عمرانی در حوزه بهداشت درمان کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود.

    وی با اشاره به اینکه هشت پروژه بهداشتی و درمانی در هفته سلامت افتتاح می‌شود عنوان کرد: این پروژه‌ها شامل مراکز درمانی، بهداشتی و فوریت‌های پزشکی می‌شود.

    سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین با اشاره به اینکه پایگاه فوریت‌های پزشکی مرکز جامعه سلامت مهرگان با حضور فریدون همتی استاندار قزوین افتتاح می‌شود تا بتوان خدمات بهتری از به مردم این شهرک ارائه کرد بیان کرد: با در نظر گرفتن افزایش جمعیت شهرک مهرگان و تعداد بالای مأموریت‌های این منطقه که توسط پایگاه‌های شهر محمدیه انجام می‌شود پایگاه جدیدی در این منطقه افتتاح می‌شود.

    وی با اشاره به اینکه ساختمان این پایگاه در محل درمانگاه مهرگان احداث می‌شود عنوان کرد: پایگاه اورژانس این درمانگاه دارای یک دستگاه آمبولانس با تجهیزات روز است که تمامی نیروهای مورد نیاز این پایگاه در نظر گرفته شده و آماده ارائه خدمات هستند.

    سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین افزود: پایگاه اورژانس ارداق، پایگاه سلامت تاکستان، ساختمان آزمایشگاه تاکستان و پانسیون مرکز سلامت رازمیان در هفته سلامت افتتاح می‌شود.

    ارداقیان افزود: علاوه براین پایگاه سلامت شهر محمدیه و مرکز بهداشت خیابان تالار قزوین نیز در این هفته  افتتاح می‌شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار