مدیران خودروعصر اعتبار

استاندار:

شهرداران ایلام به الگوهای موفق شهرسازی توجه کنند

عصر ساختمان:استاندار ایلام گفت: عدم تحقق اعتبارات عمرانی بر درآمد شهرداری ها تأثیر منفی داشته است.

شهرداران ایلام به الگوهای موفق شهرسازی توجه کنند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از ایسنا، مهندس «محمدرضا مروارید» در همایش شهرداران استان ایلام اظهار کرد: با اجرای پروژه‌های عمرانی و ساخت و ساز در شهرها، درآمدهایی از محل دریافت عوارض و صدور پروانه به شهرداری‌ها تعلق می‌گرفت اما متأسفانه عدم تحقق اعتبارات عمرانی بر درآمد شهرداری‌ها تأثیر منفی داشته است.

    وی با اشاره به مذاکرات صورت گرفته با مسؤلان وزارت راه و شهرسازی و سازمان راهداری کشور، افزود: مقرر شده سازمان راهداری در زمینه ساماندهی خیابان اصلی شهرهای فاقد کمربندی و احداث نمازخانه در ورودی شهرها، اعتباراتی را به شهرهایی که در زمینه‌های فوق مشکل دارند، اختصاص دهند.

    استاندار ایلام با اشاره به وضعیت نامناسب معابر تعدادی از شهرهای استان، اضافه کرد: طبق مذاکرات صورت گرفته مقرر شده اعتبارات مناسبی جهت ساماندهی معابر به شهرهایی که در این زمینه با مشکلات عدیده مواجه هستند، اختصاص یابد.

    استاندار ایلام به خسارات ناشی از سیل سال 1394 و سیل‌های اخیر اشاره و عنوان کرد: سیلاب‌های رخ داده خسارات و صدمات زیادی را به شهرهای استان وارد کرده اما متأسفانه به علت کمبودهای مالی دولت، اعتبارات اختصاص یافته جهت جبران خسارات سیل سال گذشته به طور مناسب تحقق نیافت.

    مروارید همچنین در این همایش از زحمات شهرداران و کمک‌های صورت گرفته از جانب شهرداری‌ها به ستاد انتخابات شهرستان‌ها و بخش‌ها تشکر و خواستار کمک شهرداران به فرمانداران و بخشداران در مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شد.

    وی به تعداد بالای گردشگران ورودی به استان به خصوص ورود تورهای گردشگری برای اولین بار در نوروز امسال اشاره و خواستار اهتمام شهرداران در زمینه ایجاد زیرساخت‌ها در شهرها به منظور توسعه گردشگری در استان شد.

    استاندار ایلام با بیان اینکه شهرداران در انجام کار در شهرها از کارهای صورت گرفته در شهرهای دیگر الگوگیری کنند، تاکید کرد: نباید نبود اعتبارات باعث شود از انجام فعالیت عمرانی در شهرها غافل شویم. زیرا با کارهای خلاقانه اما کوچک می‌توانیم چهره زیبایی را به شهرها ببخشیم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار