مدیران خودروعصر اعتبار

پرداخت تسهیلات مسکن به نخبگان و استعدادهای برتر

عصر ساختمان- پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت واحد مسکونی به نخبگان و استعدادهای برتر تا تا سقف ۰۰۰ر۰۰۰ر۶۰۰ر۱ ریال صورت می گیرد.

پرداخت تسهیلات مسکن به نخبگان و استعدادهای برتر
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از هیبنا، ندا کسری کرمانشاهی رئیس اداره کل تسهیلات تبصره ای بانک مسکن با اعلام این خبر به پایگاه بانک مسکن-هیبنا، گفت: تسهیلات مزبور به منظور احداث و ساخت واحد مسکونی و یا خرید مسکن با رعایت ضوابط و مقررات مربوط به هر یک از تسهیلات (مشارکت مدنی مسکن یا فروش‌اقساطی مسکن) تا سقف 000ر000ر600ر1 (یک میلیارد و ششصد میلیون) ریال به معرفی‌شدگان از سوی بنیاد ملی نخبگان قابل پرداخت می‌باشد. در این خصوص، پس از پذیرش معرفی‌نامه توسط اداره کل تسهیلات تبصره‌ای ، مراتب به مدیریت‌های شعب جهت پرداخت تسهیلات اعلام و ارسال می‌شود.

    کرمانشاهی تصریح کرد: متقاضیان مشمول این طرح بایستی از طریق بنیاد ملی نخبگان به همراه معرفی‌نامه و کارت شناسایی معتبر به اداره کل تسهیلات تبصره‌ای مراجعه نمایند. نرخ سود تسهیلات مذکور تابع نرخ سود تسهیلات بدون سپرده، مصوب اعلامی شورای پول و اعتبار در حال حاضر 18 درصد می‌باشد.

    وی همچنین اظهار داشت: در این طرح ،تسهیلات خرید و یا ساخت مزبور با هیچ یک از سایر انواع تسهیلات بانک به صورت توأم قابل پرداخت نمی‌باشد اما اعطای تسهیلات جعاله تعمیر/ تکمیل مسکن به متقاضیان مشمول مطابق سیاست‌های اعتباری ابلاغی در مقطع انعقاد قرارداد به صورت همزمان و یا غیر همزمان بلامانع می‌باشد.

    رییس اداره کل تسهیلات تبصره ای در عین حال اضافه کرد: در صورتی که زن و شوهر هر دو دارای معرفی‌نامه تسهیلات از بنیاد ملی نخبگان باشند، اعطای تسهیلات زوجین بر روی یک واحد مسکونی جهت خرید یا احداث واحد مسکونی امکان‌پذیر نمی‌باشد.

    شایان ذکر است بازپرداخت تسهیلات مزبور به دو روش ساده و پلکانی امکان‌پذیر بوده وحداکثر مدت زمان بهره‌مندی از تسهیلات مربوطه تا پایان سال 1397 خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی