مدیران خودروعصر اعتبار

افتتاح کارخانه تولید مصالح ساختمانی از نخاله

عصر ساختمان- شهردار تهران از افتتاح کارخانه تولید مصالح ساختمانی از نخاله در هفته جاری خبر داد.

افتتاح کارخانه تولید مصالح ساختمانی از نخاله
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، محمدعلی افشانی در مراسم بهره‌برداری از 4 پروژه عمرانی شهر تهران اظهار داشت: امروز برای افتتاح پروژه‌ها درخواست کردم که افتتاح رسمی و سخنرانی نگذارند.

    وی گفت:‌امروز 4 پروژه زیرگذر جنوب به جنوب بزرگراه یادگار امام (ره)، پل دور برگردان غرب به غرب بزرگراه امام رضا (ع)، ایمن سازی پل‌های تقاطع بزرگراه شهید خرازی با رودخانه ورداورد و مقاوم سازی و بهسازی لرزه‌ای پل تقاطع بزرگراه شهید چمران با بلوار مدیریت افتتاح شد.

    شهردار تهران گفت:‌این پروژه‌ها می‌تواند در تردد شهروندان تاثیر بهتری داشته باشد و ما اجازه نخواهیم داد که در پروژه‌هایی که آماده افتتاح است، تاخیری داشته باشیم.

    افشانی گفت:‌ زیرگذر جنوب به جنوب بزرگراه یادگار امام موجب روانسازی و کاهش ترافیک در شهر می‌شود و نبود این پروژه مشکلات زیادی برای شهروندان در این محدوده ایجاد کرده بود و در گذشته ورودی جنوب به شمال کار بسیار دشواری بود.

    وی گفت: پروژه زیر گذر جنوب به جنوب بزرگراه یادگار امام غریب به 12 میلیارد تومان هزینه داشته است.

    شهردار تهران به افتتاح پل دوربرگردان غرب به غرب بزرگراه امام رضا (ع) اشاره کرد وگفت: در این محدوده ترافیک سنگینی وجود داشت و احداث این روگذر در روانسازی ترافیک بسیار تاثیرگذار است.

    افشانی درباره مقاوم سازی و بهسازی پل‌های شهر تهران گفت: سیلی که در مازندران آمد و موجب تخریب پل‌ها شد به دلیل عدم نگهداری پل‌ها این حادثه اتفاق افتاد.

    وی گفت: روز دوشنبه مهمترین پروژه شهر در حوزه پسماند افتتاح می‌شود که کارخانه‌ای تبدیل به نخاله به مصالح ساختمانی است که 3 هزار و 300 تن در روز ظرفیت تولید مصالح ساختمانی را دارد.

    شهردار تهران گفت: کارخانه دیگری با 6 هزار و 600 تن در روز مراحل احداث و افتتاح آن در حال انجام است که در مجموع بتوانیم روزانه از نخاله‌ها 10 هزار تن مصالح ساختمانی تولید کنیم.

    افشانی درباره کمربند سبز شهر تهران نیز اظهار داشت: این کمربند حدود 25 کیلومتر است و در حال حاضر کمربند سبز شمال تهران آماده بهره‌برداری است و با استفاده از سیستم قطره‌ای آبیاری می‌شود و در آذر ماه درختان 3 تا 5 ساله در کمربند سبز شمالی تهران کاشته خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار