مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری مطرح کرد :

اختصاص ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار به راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری

عصر ساختمان:مدیرکل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری گفت: سال ۹۴ بیش از ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار به راه و شهرسازی استان اختصاص یافته است.

اختصاص ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار به راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از تسنیم، قاسم قاسمی ظهر امروز در شورای تأمین مسکن استان اظهار داشت: سال گذشته خط‌کشی محورهای استان به طول یک هزار و 400 کیلومتر و اعتبار یک میلیارد و 700 میلیون تومان، نصب 10 کیلومتر گاردریل با اعتبار 540 میلیون تومان، نصب نیوجرسی به طول 12 کیلومتر و اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون تومان و نصب یک هزار عدد تابلو و علایم با هزینه یک میلیارد تومان در حوزه راهداری استان انجام شد.

    وی با اشاره به صرف اعتباری برابر با 2 میلیارد تومان برای تعمیر پل‌های بزرگ در استان افزود: سال 94 در قالب ماده 100 و 22 تنظیم مقررات، 25 هکتار زمین در شهرهای استان با کاربری تفریحی، گردشگری، اداری، بهداشتی و آموزشی به متقاضیان واگذار گردید.

    مدیرکل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه سال گذشته 95 میلیارد تومان در حوزه مدیریت ساخت هزینه شد بیان کرد: افتتاح 9 هزار و 850 واحد مسکن مهر در شهرهای با جمعیت بیش از 25 هزار نفر با تسهیلات 246 هزار و 250 میلیون تومان و آورده اعضا 226 هزار و 550 میلیون تومان، اجرای خدمات زیربنائی با اعتبار 8 میلیارد تومان و اجرای خدمات زیربنائی با اعتبار 4 میلیارد تومان از جمله این اقدامات بوده است.

    قاسمی با اشاره به صرف 2 میلیارد و 500 میلیون تومان برای اجرای مساجد استان در سال 94 خاطرنشان کرد: همچنین در سال گذشته برای اجرای کلانتری شهرکرد و بروجن یک میلیارد تومان و برای اجرای مدارس آموزشی 5 میلیارد تومان اعتبار هزینه شد.

    وی با بیان اینکه در سال گذشته 187 کیلومتر از محورهای اصلی و فرعی و 101 کیلومتر از راه‌های روستایی استان تکمیل، بهسازی و آسفالت شده است، تصریح کرد: 3 هزار و 325 تن قیر رایگان برای معابر اصلی روستاها و 3 هزار و 467 تن قیر برای شهرهای شهرکرد، بروجن، نقنه، شلمزار، هفشجان، بلداجی و فارسان در سال 94، استفاده شد.

    مدیرکل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری گفت: سال گذشته نقاط حادثه‌خیز و 80 پیج خطرناک در جاده‌های استان با اعتبار 8 میلیارد تومان اصلاح و برطرف شدند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار