مدیران خودروعصر اعتبار

افزایش ۵ میلیون تومانی وام مسکن مهر کافی نیست

عصر ساختمان- رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: در شرایط کنونی حدود ۲۰۰ هزار واحد مسکن مهر برای تکمیل شدن باقی مانده است.

افزایش ۵ میلیون تومانی وام مسکن مهر کافی نیست
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، محمدرضا رضایی‌کوچی با اشاره به روند تکمیل پروژه مسکن مهر در کشور، گفت: وزیر راه و شهرسازی یکی از اولویت های اصلی خود را تکمیل و بهره برداری از واحدهای باقی مانده پروژه مسکن اعلام کرده و تحقق این مسئله بسیار ضروری است.

    کمبود اعتبارات مانع اصلی تکمیل پروژه مسکن مهر

    نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی، کمبود منابع اعتباری را مهم ترین علت کند شدن روند تکمیل پروژه مسکن مهر دانست و افزود: در شرایط کنونی تخصیص بودجه و اعتبارات برای این پروژه رضایت بخش نیست، از این رو دولت و مجلس باید در بودجه سالیانه، ردیف اعتبار مناسبی را برای این حوزه در نظر بگیرد.
    مسکن مهر

    باقی ماندن ساخت 200 هزار واحد مسکن مهر در کشور

    وی با اعلام اینکه در شرایط کنونی حدود 200 هزار واحد مسکن مهر برای تکمیل شدن باقی مانده است، تصریح کرد: میزان باقی مانده از واحدهای مسکن مهر محدود و کم است و دولت یک بار برای همیشه، این پروژه را به اتمام برساند.

    افزایش 5 میلیون تومانی وام مسکن مهر کافی نیست/ ضرورت افزایش تسهیلات متقاضیان خرید مسکن مهر

    رضایی کوچی بر ضرورت افزایش وام متقاضیان خرید مسکن مهر تأکید کرد و گفت: افزایش 5 میلیون تومانی با توجه به روند قیمت گذاری این واحدها و هزینه های مرتبط، کافی نیست، از این رو باید میزان افزایش تسهیلات منطقی و قابل قبول باشد.

    این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: وزارت راه و شهرسازی ضمن تکمیل واحدهای باقی مانده، باید برنامه ریزی دقیقی برای بهبود و توسعه زیرساخت های مساکن ساخته شده صورت دهد.

    حضور وزیر راه و شهرسازی در نشست امروز کمیسیون عمران مجلس

    وی از حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در نشست امروز کمیسیون عمران مجلس خبر داد و گفت: نشست امروز با حضور اسلامی با هدف بررسی اولویت های وزارت راه و شهرسازی مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

    رئیس کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: همچنین در این نشست برنامه های وزیر راه و شهرسازی درباره موضوعات مختلف این وزارتخانه از جمله تکمیل مسکن مهر رسیدگی شده و اسلامی گزارشی درباره این مسائل ارائه خواهد کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار