مدیران خودروعصر اعتبار

مجری طرح نیرگاه اتمی بوشهرمطرح کرد

۸ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در ایجاد ساختمان‌های نیروگاه جدید اتمی بوشهر

عصر ساختمان:مجری طرح نیروگاه اتمی بوشهر گفت: در احداث نیروگاه جدید اتمی در بوشهر ۸ هزار میلیارد تومان برای ایجاد ساختمان‌های آن سرمایه‌گذاری می‌شود که در توسعه کسب و کار رونق مطلوبی در استان بوشهر فراهم می‌کند.

۸ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در ایجاد ساختمان‌های نیروگاه جدید اتمی بوشهر
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از تسنیم، محمود جعفری پیش از ظهر امروز در نشست با مسئولان آموزش فنی و حرفه‌ای استان  بوشهر با تاکید بر تامین نیروهای مهارتی نیروگاه اتمی بوشهر اظهار داشت: سالی که در پیش رو داریم سالی سخت و سنگین در راستای توسعه آموزش‌های مهارتی برای جوانان استان بوشهر است که امیدوارم کاری ماندگار و سبب پیشرفت این استان باشد.

    وی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه با آموزش فنی و حرفه‌ای برای تامین نیروهای ماهر نیروگاه اتمی بوشهر تصریح کرد: هدف از انعقاد  این تفاهم‌نامه توانمندسازی نیروی کار در راستای استفاده در پروژه ساخت نیروگاه دوم اتمی در استان بوشهر است.

    مجری نیروگاه اتمی بوشهر با تاکید بر تجهیز کارگاه‌های آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر در ارائه آموزش‌های مهارتی افزود: برای برگزاری سودمند دوره‌های آموزشی کمبودهای کارگاه‌های آموزشی با کمک نیروگاه اتمی بوشهر تامین و در اختیار آموزش فنی و حرفه ای قرار می‌گیرد.

    جعفری از آموزش و توانمندسازی مربیان آموزش فنی و حرفه‌ای در طول دوره آموزشی توسط کارشناسان نیروگاه خبر داد و افزود: در اجرای این تفاهم‌نامه همکاری زمینه‌های بازدید مربیان و کارشناسان آموزش فنی و حرفه‌ای از نیروگاه اتمی بوشهر مهیا می‌شود تا در طول روند اجرای دوره آموزشی موارد نیاز و نوین آموزشی به کارآموزان ارائه شود.

    وی با اشاره به اینکه 8 هزار نفر آموزش‌های مهارتی فرا می‌گیرند خاطرنشان کرد: بر اساس انعقاد تفاهم‌نامه همکاری در مدت 4 سال 8 هزار نفر نیروی مورد نیاز نیروگاه اتمی بوشهر تامین می‌شود.

    مجری طرح نیروگاه اتمی بوشهر با اشاره به اینکه در سال 1393 مذاکرات فشرده‌ای با طرف روس انجام شد تا قرارداد احداث نیروگاه جدید منعقد شد بیان داشت: در این پروژه 8 هزار میلیارد تومان کارساختمانی وجود دارد که برای توسعه کسب و کار رونق بسیار خوبی برای استان بوشهر است.

    جعفری با تاکید بر اینکه استان بوشهر این ظرفیت را در راستای اشتغال کارجویان نباید از دست بدهد گفت: باید با توسعه آموزش‌های مهارتی در بین جوانان  و بالا بردن سطح مهارتی آنان زمینه اشتغال آنان را در ساخت نیروگاه جدید مهیا کنیم.

    وی با اشاره به اینکه در فاز نخست آموزش‌ها در حوزه کارهای عمرانی و ساخت و ساز ارائه می‌شود تاکید کرد: کسانی در پروژه‌های ساخت نیروگاه جدید مشغول به کار می‌شوند که در دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای شرکت کرده باشند.

    مجری طرح نیروگاه اتمی بوشهر با بیان اینکه امیدوارم برجام تاثیر خود را ایجاد کند افزود: هم دولت و هم مجلس در تلاش هستند شرایط مناسبی برای کشور در گردش کاری مناسب ایجاد کنند.

    جعفری با اشاره به اینکه کسی که از سیستم فنی و حرفه‌ای خارج می‌شود مهار است خاطرنشان کرد: باید شعار هر فارغ التحصیل ایرانی یک مهارت سرلوحه کاری آموزش فنی و حرفه‌ای قرار گرفته تا در راستای توانمندسازی نیروی نیروی انسانی گامی مهم برداشته شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.


     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی