مدیران خودروعصر اعتبار

آتش‌نشانان مشغول لکه‌‌گیری هستند

آتش خاموش شده است

عصر ساختمان- سخنگوی سازمان آتش‌‌‌نشانی تهران از آتش‌‌سوزی گسترده در خیابان هرندی و تخلیه ۱۰ منزل مسکونی برای جلوگیری از خسارات احتمالی ناشی از این آتش‌‌‌سوزی خبر داد.

آتش خاموش شده است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایلنا، جلال ملکی درباره جزییات آتش‌‌‌سوزی گسترده در محله هرندی گفت: ساعت 13:24 ظهر امروز یک مورد آتش‌‌‌‌سوزی گسترده از طریق تماس‌‌‌های پی در پی هموطنان به سامانه 125 سازمان آتش‌‌‌‌نشانی اطلاع داده شد.

    وی با بیان اینکه دود بسیار غلیظی از این منطقه به آسمان متساعد می‌‌‌شد، اظهار داشت: بنا به دستور فرماندهی شش ایستگاه به همراه چندین دستگاه تانکر آب، خودروی حامل تجهیزات تنفسی و خودروی پشتیبانی و همچنین نیروی ستاد بحران شهرداری منطقه 12 به محل حادثه اعزام شدند.

    سخنگوی سازمان آتش‌‌‌نشانی ادامه داد: محل حادثه انباری به وسعت حدود هزار و 500 متر مربع که محل نگهداری انواع مواد از جمله اسپری و خوشبوکننده بود.

    ملکی با بیان اینکه انفجارهای کوچک پی در پی در این انبار شنیده شده و انبار کاملا شعله‌‌ور بود، تصریح کرد: آتش‌‌‌‌نشانان از چند طرف از جمله سقف ساختمان‌‌‌های اطراف که همگی ساختمان‌های مسکونی قدیمی بود و همچنین از طریق نفوذ به داخل انبار عملیات را از چند طرف آغاز کردند.

    وی با بیان اینکه متاسفانه این انبار سقف‌‌‌های قدیمی و شیروانی‌‌‌های ناایمن داشت، خاطرنشان کرد: به علت حرارت بالا سقف‌ها کاملا تخریب شده و روی اجناس ریخته شده بود. آتش‌‌‌‌نشانان به سرعت موفق شدند آتش را تحت کنترل خود درآوردند. در حال حاضر، آتش خاموش شده و از سرایت به منازل اطراف جلوگیری شده و نیروها مشغول لکه‌‌گیری هستند.

    سخنگوی سازمان آتش‌‌‌نشانی با بیان اینکه با توجه به پرتاب شدن اسپری‌‌ها به منازل اطراف و تخریب شیشه‌‌های برخی منازل، آتش‌‌‌نشانان برای ایمن‌‌سازی و جلوگیری از آسیب، 10 منزل مسکونی در این منطقه تخلیه شد، ابراز داشت: خوشبختانه تا این لحظه، موردی مبتنی بر مصدومیت و خطرات جانی نداشتیم اما این آتش‌‌سوزی خسارات مالی فراوانی برجای گذاشت.

    ملکی افزود: با توجه به مهار آتش فرماندهی عملیات سه ایستگاه را در محل حادثه نگه داشته و بقیه ایستگاه به محل ایستگاه بازمی‌‌گردند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار