مدیران خودروعصر اعتبار

جا نمایی نادرست، مسکن مهر قوچان در مسیر رودخانه

عصر ساختمان:مسکن مهر که قرار بود با استاندارد ساخته شود، در مجاورت مسیل رودخانه تیمور آباد قوچان قرار گرفته است.

جا نمایی نادرست، مسکن مهر قوچان در مسیر رودخانه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از فارس ، با وجود این که مشکل کمبود زمین برای ساخت مسکن مهر در شهرستانها از جمله قوچان وجود ندارد، اما مسکن مهر در برخی شهرها در مکانهای نا مناسب مثل مجاورت مسیل یا در حریم رودخانه ها و یا در دامنه کوهها ساخته شده است که باعث کاهش اقبال مردم شده است.

    در بارندگیهای اخیر قوچان که هنوز کمابیش ادامه دارد، مسیل تیمورآباد که محل احداث مسکن مهر قوچان است، پر از سیل شده و در صورت ظغیان این رودخانه فصلی، امکان تخریب و آسیب به مسکن مهر مردم وجود دارد.

    عکس زیر به خوبی امکان نفوذ سیل به مسکن مهر قوچان را نشان می‌دهد.

    مردم بی خان و مان قوچان، از مسکن مهر به دلیل مجاورت در مسیل رودخانه فصلی و نیز مجاروت با گاوداریهای تیمورآباد ، امکان آب گرفتگی و قرار گرفتن زمین مسکن مهر در گودی، استقبال چشمگیری نکردند.

    از طرفی قرار بود مسکن مهر مردم تا پایان سال 1395 تحویل شود، اما همچنان متقاضیان چشم انتظار تحویل گرفتن مسکن مهر خود هستند.

    این در حالی است که یکی از خواسته های مقام معظم رهبری از دولت، توجه به اتمام مسکن مهر مردم که عمدتا از اقشار مستضعف هستند، بود.

    همچنین قرار بود مسکن مهر به شکل ارزان و مطابق با استانداردهای شهرسازی احداث شود.

    برخی از مردم بی خان و مان قوچان از مسکن مهر این شهر به دلیل مجاورت در مسیل رودخانه فصلی و نیز مجاروت با گاوداریهای تیمورآباد و قرار گرفتن زمین مسکن مهر در گودی، استقبال چشمگیری نکردند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی