مدیران خودروعصر اعتبار

شمارش معکوس گردهم آیی فعالان صنعت ساختمان در کیش

عصر ساختمان- دبیر اجرایی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی عمران و ساختمان کیش از حضور نمایندگان ۱۵ کشور خارجی در نمایشگاه امسال ( ۱۱ تا ۱۴ آبانماه جاری) خبر داد.

شمارش معکوس گردهم آیی فعالان صنعت ساختمان در کیش
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اتاق تعاون ایران، علی مطیع جهانی دبیر اجرایی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی عمران و ساختمان کیش با بیان این مطلب ابراز داشت: نمایندگان کشورهای انگلیس، ایتالیا، فرانسه، سوئیس، تایوان، چین، ترکیه، رومانی، استونی، آلمان، اسپانیا، برزیل، روسیه، بلاروس و عمان حضور قطعی خود را در نمایشگاه اعلام داشته اند.

    وی با اشاره به تعداد مشارکت کنندگان در این نمایشگاه گفت: تعداد 120 شرکت کننده در نمایشگاه امسال حضور خواهند داشت و این نمایشگاه در فضایی بالغ بر 4هزار و 200 متر از 11 تا 14 آبانماه جاری برگزار خواهد شد.

    مطیع جهانی ابراز داشت: مشارکت کنندگان در 9 گروه کالایی مرتبط با صنعت ساختمان حضور دارند که این گروه ها شامل، مصالح پایه ای و سیستم های سازه ای ، معماری و دکوراسیون دخلی، تاسیسات مکانیکی ساختمان، تاسیسات برقی و الکترونیکی، آسانسور و بالابر، ابزار و ماشین آلات ساختمان، خدمات مهندسی و حرفه ای و بازار سرمایه، تشکل ها، دانشگاه ها، مراکز علمی عمران و خدمات شهری هستند.

    معاونت پشتیبانی، برنامه ریزی  و تحقیقات اتاق تعاون ایران همچنین  از حضور هیئت‌های تجاری در بزرگترین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان خبر داد و گفت: برگزاری این نمایشگاه‌ها راه حلی برای خروج بخش مسکن از رکود خواهد بود.

    دبیر اجرایی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی ساختمان و عمران کیش در خصوص سایر برنامه های جانبی این نمایشگاه اذعان داشت:  برگزاری کارگاه های آموزشی توسط دانشگاه های معتبر در بخش های مختلف از دیگر برنامه های جانبی نمایشگاه امسال است.

    وی افزود: در این نمایشگاه از اساتید دانشگاه‌های امیر کبیر و شهید بهشتی برای ارائه آخرین دستاوردهای حوزه صنعت در قالب علمی و معماری دعوت شده است.

    مطیع جهانی تأکید کرد: استفاده از ظرفیت تولیدکنندگان داخلی و خارجی در حوزه خلیج فارس و حضور صددرصدی آن‌ها در صنعت ساخت و ساز و پیشرفت مناطق جنوبی کشور می‌تواند بسیار تأثیرگذار باشد.

    مدیر اجرایی نمایشگاه‌های اتاق تعاون ایران با بیان اینکه اقتصاد هر کشوری به صنعت نمایشگاهی وابسته است افزود: صنعت نمایشگاهی با تولیدکنندگان و مصرف کنندگان ارتباط مستقیمی دارد و می‌تواند در چنین شرایط اقتصادی کشور وضعیت بهبودی را برای هر دو طرف فراهم کند.وی ادامه داد: استقبال خوب تولیدکنندگان داخلی در نمایشگاه‌های صنعت ساختمان و ارائه دستاوردهای جدید آن‌ها می‌تواند قدرت رقابت با کشورهای خارجی را افزایش دهد و این خود یک نشانه خوب برای برون رفت رکود از بازار مسکن است.

    وی ادامه داد: اهمیت مناطق آزاد به عنوان منطقه آزاد تجاری – صنعتی در اقتصاد کشورهای توسعه یافته و برخی از کشورهای در حال توسعه بسیار مهم تلقی می شود. اصلی ترین هدف مناطق آزاد در جهان و به خصوص در کشورهای در حال توسعه ایجاد پیوند ملی با اقتصاد جهانی و بازارهای بین‌المللی در ورای مقررات و قوانین درون مرزی کشورهاست.

    مطیع جهانی یادآور شد: پیشرفت در کشورمان در تمامی صنایع حائز اهمیت بوده و می بایست نگاهی تازه به جایگاه و رویکردهای استراتژیک مناطق آزاد در کشور داشت.

    وی افزود: یکی از صنایع مهم در کشورمان صنعت ساختمان و عمران است که بیش از 80 صنعت، وابستگی کامل به صنعت عمران و ساختمان دارند.

    به گفته دبیر اجرایی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی عمران و ساختمان کیش یکی از اهداف برگزاری این نمایشگاه کمک به توسعه و رونق صنعت عمران، ساختمان، گردشگری در منطقه آزاد تجاری کیش بوده و با توجه به جایگاه ویژه این منطقه در صادرات کالا و خدمات می تواند بستری مناسب جهت توسعه زیر بنایی و زیر ساخت های عمرانی منطقه باشد.

    مطیع جهانی معاونت پشتیبانی، برنامه ریزی و تحقیقات اتاق تعاون ایران ادامه داد: برگزاری این نمایشگاه به عنوان یک رخداد منحصر به فرد در اقتصاد کشور برای سرمایه گذاری و توسعه فضای کسب و کار با توجه به ویژگی های خاص جغرافیایی و توسعه یافته بودن بازارهای مالی و پولی کیش و وجود مراکز دانشگاهی متعدد مالی، مدیریتی و اقتصادی و مهندسی در جزیره فرصتی است که تولیدکنندگان و سرمایه گذاران بخش عمران و مسکن کشور می توانند از آن استفاده کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار