مدیران خودروعصر اعتبار

نماینده مردم بروجرد در مجلس مطرح کرد :

لزوم تشدید اعمال نظارت برساخت و سازها در کشور

عصر ساختمان:نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: در بعد نظارتی عملکرد مطلوبی در کشور ارائه نشده و بیشتر ساخت‌ و سازها هم‌چون جاده‌سازی اندکی پس از بهره‌برداری با تخریب مواجه می‌شود که این نشان‌دهنده عدم وجود نظارت و قوانین سخت‌گیرانه در این زمینه است.

لزوم تشدید اعمال نظارت برساخت و سازها در کشور
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از تسنیم، علاءالدین بروجردی ظهر امروز در جلسه شورای مسکن مهر این شهرستان اظهار داشت: در ساخت‌ و ساز مسکن باید ملاک رضایت مردم باشد.

    وی با تأکید بر ارائه تمامی خدمات موردنیاز در مسکن مهر عنوان کرد: برخی از واحدهای تحویل داده‌ شده به متقاضیان مسکن مهر آسانسور ندارد که این خود سبب نارضایتی ساکنان آن‌ها شده هر چند فعالیت تعاونی‌های مسکن مهر شهرستان بروجرد به‌ رغم مشکلات موجود در ساخت‌ و ساز این سایت‌های مسکونی در کشور قابل‌ قبول بوده است.

    نماینده مردم بروجرد در مجلس بابیان اینکه سیاست نظام گردآوری مردم در قالب تعاونی‌ها و مشارکت آن‌ها در ساخت‌وسازها است افزود: متأسفانه عمده مشکلی که در کشور وجود دارد این است که در بعد نظارتی عملکرد مطلوبی در این راستا ارائه نشده و بیشتر ساخت‌ و سازهای شکل‌گرفته هم‌چون جاده‌سازی اندکی پس از بهره‌برداری با تخریب مواجه می‌شود که این نشان‌دهنده عدم وجود نظارت و قوانین سخت‌گیرانه در این زمینه است.

    وی با تأکید بر تشدید اعمال نظارت برساخت و سازها در کشور بیان کرد: اگر سختگیری در این زمینه اعمال نشود نتیجه آن وضعیت موجود می‌شود که به‌ عنوان‌ مثال ورودی‌های شهرستان بروجرد که خود پیشانی استان لرستان محسوب می‌شود قابل‌ قبول نبوده و نظارتی هم بر وضعیت‌ترمیم ظاهر آن‌ها نمی‌شود.

    بروجردی تصریح کرد: در سایت مسکن مهر بروجرد که تعداد زیادی از شهروندان در آن ساکن هستند هنوز هیچ‌گونه فضای آموزشی، مذهبی و یا درمانی احداث نشده که این امر نیازمند بررسی ویژه است.

    وی از تعاونی‌های مسکن مهر خواست تا ابتدای اردیبهشت‌ماه زمین مورد نیاز برای احداث مسجد در این سایت مسکونی را تعین تکلیف کرده و گفت: اعتبار موردنیاز احداث اماکنی هم‌چون مساجد و فضاهای آموزشی با همکاری و تعامل بنیاد مسکن لرستان و تعاونی‌های مسکن مهر تأمین شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار