مدیران خودروعصر اعتبار

سیلزدگان مازنی وام ارزان قیمت می گیرند

عصر ساختمان- مدیرکل بنیاد مسکن مازندران گفت: براساس مصوبه هیات دولت سیلزدگان برای ساخت و مرمت واحدهای مسکونی خود تسهیلات ارزان قیمت دریافت می کنند.

سیلزدگان مازنی وام ارزان قیمت می گیرند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، محمد خانی نوذری افزود: برای مرمت هر واحد مسکونی ضمن پرداخت تسهیلات 20 میلیون ریالی بلاعوض تا سقف 120 میلیون ریال وام ارزان قیمت به این خانوارها داده می شود.
    وی خاطرنشان کرد: در سیل اوایل مهرماه درمازندران به 2 هزار و 700 واحد مسکونی و تجاری استان خسارت وارد شد که 82 واحد به دلیل خسارت شدید در زمره واحدهای مسکونی تخریبی قرار دارند.
    مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران اظهار داشت: برای ساخت واحدهای مسکونی تخریبی علاوه بر تسهیلات 400 میلیون ریال با نرخ 5 درصد برای هر واحد مسکونی، وام بلاعوض نیز تا سقف 100 میلیون ریال داده می شود.
    به گفته خانی نوذری تسهیلات بلاعوض برای واحدهای مسکونی تخریبی سیلزدگان در قالب ودیعه اجاره مسکن با سقف 100 میلیون ریالی از حالا به این مشمولان پرداخت خواهد شد.
    وی شرط دریافت تسهیلات برای سیلزدگان مازنی را تشکیل پرونده در بنیاد مسکن شهرستان های محل سکونت و تایید خسارت ناشی از سیل بیان کرده است.
    *** پرداخت وام بلاعوض معیشتی
    خانی نوذری گفت: با تصویب هیات دولت حدود یک هزار و 850 خانوار سیلزده مازنی مشمول دریافت تسهیلات معیشتی بلاعوض 20 میلیون ریالی شدند.
    وی اضافه کرد: تاکنون به یک هزار و 200 خانوار سیلزده مشمول تسهیلات بلاعوض پرداخت شد و مابقی نیز با معرفی به بانک عامل این تسهیلات را دریافت خواهند کرد.
    خانی نوذری بار دیگر از خانوارهای سیلزده خواست تا برای دریافت تسهیلات معیشتی برای تشکیل پرونده به بنیاد مسکن شهرستان های محل اقامت مراجعه کنند.
    سیل اوایل مهرماه که گفته می شود میزان حجم بارش در زمان محدود کمتر از 24 ساعت آن در 50 سال اخیر بی سابقه بود به تاسیسات زیربنایی، واحدهای مسکونی و بخش کشاورزی مازندران حدود 7 هزار میلیارد ریال خسارت وارد کرد.
    براساس اعلام هواشناسی مازندران در 24 ساعت در رامسر حدود 400 میلمتر باران بارید که یک سوم حجم بارندگی یکساله در این شهرستان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار