مدیران خودروعصر اعتبار

جای خالی شرکت های ایرانی در نمایشگاه صنعت ساختمان باکو

عصر ساختمان- بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان روز سه شنبه با حضور نزدیک به ۲۵۰ شرکت از ۲۲ کشور از جمله یک شرکت ایرانی در باکو گشایش یافت .

جای خالی شرکت های ایرانی در نمایشگاه صنعت ساختمان باکو
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، نمایشگاه بین المللی ساختمان که پس از استقلال جمهوری آذربایجان همه ساله در این کشور برگزار می شود و فرصتی برای شناخت بازار ساختمان این کشور و منطقه به شمار می رود .
    علاوه بر انواع مصالح ساختمانی، نوآوری های این حوزه نیز از سوی شرکت های مختلف در این نمایشگاه بین المللی به نمایش گذاشته می شود.
    شرکت 'پلیمر گلپایگان' اصفهان ، تنها شرکت ایرانی است که در این نمایشگاه حضور یافته و محصولات تولیدی خود شامل کابل برق، لوله ،اتصالات پلیمر برای آبرسانی و زهکشی را به نمایش گذاشته است .
    «شکیبا کاوه» مدیر صادرات این شرکت ایرانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به اینکه شرکت پلیمر گلپایگان برای نخستین بار در نمایشگاه بین المللی باکو حضور دارد، گفت:هدف از شرکت در این نمایشگاه بررسی شرایط بازار ساختمان جمهوری آذربایجان است .
    وی افزود: محصولات تولیدی ایران برای استفاده در حوزه ساختمان با کیفیت و در مقایسه با کشورهای دیگر ارزان تر است و با توجه به نزدیکی مسافت میان ایران و جمهوری آذربایجان ، محصولات ایرانی قابل رقابت در بازار این کشور است .
    ناظم محمداف رئیس شرکت تولیدی ' دلفین کاسپی ' جمهوری آذربایجان نیز به خبرنگار ایرنا ، گفت : علاقمند به همکاری با شرکت های ایرانی در عرصه تولید مصالح ساختمانی هستیم تا این محصولات را در بازارهای جمهوری آذربایجان ، قزاقستان و ازبکستان عرضه کنیم .
    وی لوله ها و اتصالات پلیمری تولید ایران را بسیار با کیفیت عنوان کرد و گفت : پیشتر برخی محصولات با کیفیت پایین از ایران به جمهوری آذربایجان صادر می شد، ولی در سال های اخیر شاهد ورود کالاهای با کیفیت از جمله مصالح ساختمانی تولید ایران به آذربایجان و کشورهای منطقه هستیم .
    سال گذشته هفت شرکت ایرانی تولید کننده انواع میلگرد، ورق کالوانیزه، وسایل برودتی و حرارتی، کاشی و سرامیک و ایزوکام ، در این نمایشگاه شرکت کرده بودند. معرض دید عموم قرار داده اند.
    به گفته کارشناسان، 35 درصد مبادلات تجاری میان ایران و جمهوری در سال گذشته مربوط به حوزه ساختمان و صادرات مصالح ساختمانی به این کشور بوده است .
    با توجه به برنامه های دولت جمهوری آذربایجان برای توسعه گردشگری و افزایش تعداد هتل های این کشور از 500 واحد فعلی به یک هزار واحد ، این کشور، می تواند از بازارهای هدف مصالح ساختمانی ایران باشد.
    از سوی دیگر جمهوری آذربایجان دروازه ورود شرکت های ایرانی به بازار 200 میلیونی نفری منطقه است و شرکت های ساختمانی کشورمان می توانند با عرضه تولیدات با کیفیت جایگاه خود در این بازار را حفظ کنند .
    نمایشگاه بین المللی ساختمان باکو از امروز به مدت چهار روز در باکو دایر خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار