مدیران خودروعصر اعتبار

مشکلات سایت مسکن مهر بروجرد رفع شود

عصر ساختمان:مدیرعامل اتحادیه تعاونی‎های مسکن مهر آیت‌الله بروجردی، رفع مشکلات سایت مسکن مهر این شهرستان را امری ضروری دانست.

مشکلات سایت مسکن مهر بروجرد رفع شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از فارس، محمد قاسمی ظهر امروز در جلسه بررسی سایت مشکلات مسکن مهر این شهرستان اظهار کرد: رفع مشکلات این سایت نیازمند همکاری مسئولان استانی و شهرستانی است. 

    وی با اشاره به اسکان قریب به 9 هزار نفر در واحدهای احداث شده سایت مسکن مهر شهرستان بروجرد عنوان کرد: بخشی از تعهدات شرکت‎های خدمات رسان برق و گاز در سایت مسکن مهر این شهرستان به دلایل مختلف تا کنون انجام نشده است.

    مدیر عامل اتحادیه تعاونی‎های مسکن مهر آیت الله بروجردی به خلف وعده مسئولان در احداث مدرسه 18 کلاسه در سایت مسکن مهر این شهرستان اشاره و خاطرنشان کرد: وعده بهره‎برداری از این واحد آموزشی در مهر ماه سال گذشته تا کنون تحقق نیافته است. 

    قاسمی تاخیر در احداث مسجد سایت مسکن مهر شهرستان بروجرد را یکی از مشکلات ساکنان این منطقه خواند و تاکید کرد:عدم انجام تعهد مسئولان مربوطه در تامین اعتبارات و یارانه عامل تاخیر در احداث مسجد این منطقه است.

    وی ادامه داد: با توجه به تحویل زمین لازم به منظور احداث فضاهای بهداشتی، درمانی و انتظامی و ... در سایت مسکن مهر بروجرد تا کنون اقدامی به منظور احداث این فضاها انجام نشده است.

    مدیرعامل اتحادیه تعاونی‎های مسکن مهر آیت الله بروجردی اضافه کرد: عدم هماهنگی اداره راه و شهرسازی و شهرداری این شهرستان ایجاد مشکلاتی را برای ساکنان این منطقه به دنبال داشته است.

    قاسمی اظهار کرد: اتمام عملیات اجرایی از سوی شرکت‎های خدمات‎رسان برق و گاز در سایت مسکن مهر شهرستان بروجرد نیازمند اجرای زیرساخت‎های لازم است.   

    وی ادامه داد: با توجه به اینکه بخش اعظمی از یارانه‎ها به مسکن مهر در کشور اختصاص یافته است، بسیاری از تعاونی‏ها خواستار شفافیت در تخصیص یارانه‏ها به مسکن مهر در شهرستان بروجرد هستند.

    مدیرعامل اتحادیه تعاونی‏های مسکن مهر آیت الله بروجردی یادآور شد: یکی از مشکلات مسکن مهر این شهرستان اجبار اداره استاندارد در رفع مشکلات آسانسورها است.

    قاسمی با اشاره به اینکه بخش اعظمی از صاحبان واحدهای سایت مسکن مهر شهرستان بروجرد در واحدهای خود اسکان یافته‎اند، تاکید کرد: یکی از مشکلات آسانسورهای واحدهای این سایت کوتاه بودن ارتفاع اتاق آسانسورها است که با توجه به هزینه‎بر بودن امکان رفع این معضل وجود ندارد.

    وی با اشاره به اینکه بر اساس قانون تحویل پایان کار از سوی شهرداری ملزم به تایید استاندارد آسانسورها است، تاکید کرد: رفع این معضل نیازمند همکاری مسئولان استانی و شهرستانی است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو