مدیران خودروعصر اعتبار

میزان تسهیلات افزایش یافت

اتمام بازسازی مناطق زلزله‌زده روستایی تا پایان امسال

عصر ساختمان- معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن با اشاره به اتمام بازسازی واحد‌های مسکونی روستایی زلزله‌زده کرمانشاه تا پایان امسال گفت: بازسازی واحد‌های مسکونی شهری در کرمانشاه تا پایان نیمه اول سال ۹۸ به اتمام می‌رسد و ما جشن اختتامیه این استان را خواهیم گرفت.

اتمام بازسازی مناطق زلزله‌زده روستایی تا پایان امسال
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از میزان، مهدیان در خصوص آخرین وضعیت بازسازی و نوسازی واحد‌های مسکونی در کرمانشان بیان کرد: روند کار بازسازی واحد‌های مسکن روستایی به دلیل نوسانات ایجاد شده در اقتصاد کند شده و در حال حاضر با پرداخت تسهیلات 25 میلیون تومانی امکان بازسازی و نوسازی واحد‌های مسکونی از سوی متقاضیان به سختی پیش می‌رود به هیمن دلیل در تلاش برای افزایش سقف تسهیلات هستیم.

    وی در ادامه افزود: از ابتدای سال جاری بانک‌ها 80 هزار تسهیلات ابلاغ و 8 هزار و 647 واحد مسکونی روستایی تسهیلات دریافت کرده اند.

    معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن با اشاره به از سال 84 یک میلیون و 849 هزار واحد مسکونی روستایی تسهیلات دریافت کرده اند، گفت: از این تعاداد یک میلیون و 662 هزار واحد مقاوم سازیشان به اتمام رسیده، همچنین از سال 84 تا به مروز بیش از 2 میلیون و 22 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی مقاوم سازی شده است.

    مهدیان تاکید کرد: هر سال 360 هزار واحد مسکونی که بر اثر سیل و زلزله تخریب می‌شوند، تسهیلات دریافت می‌کنند.

    وی با اشاره به نوسا قیمت مصالح ساختمانی اظهارکرد: نوسان اخیر قیمت مصالح و ناهماهنگی‌های فضای پیرامون مشکلاتی را برای بازسازی واحد‌های تخریب شده در مناطق زلزله زده ایجاد کرده بود که در حال حاضر با پیگیری‌ها انجام شده این مشکلات برطرف شده است.

    معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن عنوان کرد: کار آواربرداری 33 هزار واحد مسکونی به اتمام رسیده و 34 هزار واحد مسکونی در مرحله فونداسیون، 25 هزار و 869 واحد در مرحله اسکلت، 20 هزار و 321 واحد در مرحله سقف‌زنی قرار دارد.

    مهدیان با بیان اینکه برای سرعت بخشیدن به بازسازی و نوسازی واحد‌های مسکونی از ماشین آلات ارتش کمک گرفته ایم، گفت: 13 هزار و 621 واحد تکمیل شده و بازسازی واحد‌های مسکونی روستایی کرمانشاه تا پایان سال جاری به اتمام می‌رسد.

    وی توضیح داد: بازسازی واحد‌های مسکونی شهری در کرمانشاه تا پایان نیمه اول سال 98 به اتمام می‌رسد و ما جشن اختتامیه این استان را خواهیم گرفت.

    معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن در انتها خاطر نشان کرد: دولت برای بازسازی واحد‌های مسکونی شهری 15 میلیون تومان و واحد‌های روستایی 10 میلیون تومان تسهیلات اضافه کرده است که بدین ترتیب میزان تسهیلات برای بازسازی واحد‌های مسکونی کرمانشاه افزایش یافته است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار