مدیران خودروعصر اعتبار

عملیات ساخت مسکن مهر «غم تسلی» کنگاور پایان یافت

عصر ساختمان- فرماندار کنگاور از پایان عملیات ساخت مسکن مهر ۴۱۲ واحدی «غم تسلی» این شهرستان پس از ۱۱ سال با حمایت های دولت تدبیر و امید خبر داد.

عملیات ساخت مسکن مهر «غم تسلی» کنگاور پایان یافت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، خیراله خزایی  اظهار داشت: پروژ ساخت مسکن مهر مهرآوران (غم تسلی) کنگاور که سالها به علت های متعدد با کندی پیش می رفت با حمایت های دولت تدبیر و امید ساخت آن شتاب گرفت و سرانجام در مهرماه امسال عملیات ساخت آن به پایان رسید.
    وی با تاکید بر اینکه اگر حمایت های جدی استاندار کرمانشاه و تلاش های شبانه روزی مجموعه فرمانداری کنگاور و مدیران دستگاههای اجرایی نمی شد، این پروژه همچنان بلاتکلیف مانده بود.
    وی خاطرنشان کرد: نیاز است که از فرمانداران قبلی کنگاور و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی که طی این 11 سال برای ساخت این پروژ تلاش کرده اند تشکر کنم.
    فرماندار کنگاور با بیان اینکه مسکن مهر مهرآوران با 412 واحد آماده واگذاری می باشد، افزود: مشکلات آب، برق و گاز به طور کامل حل شده و جاده دسترسی آن نیز آماده بهره برداری است.
    خزایی با اعلام اینکه سند واحدهای مسکونی در حال تفکیک اعیانی هستند، یادآورد شد: کل هزینه ای که ساکنان محله غم تسلی بابت ساخت این واحدها پرداخت خواهند کرد، وام 30 میلیون تومانی با اقساطی بین 250 تا 300 هزار تومان است.
    شهردار کنگاور نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، گفت: محله غم تسلی در غرب شهر کنگاور واقع شده که دارای بافت بسیار فرسوده و صعب العبور با شیب زیاد است و به علت آسیب پذیری بالا در صورت بروز حوادث غیرمترقبه، متحمل خسارات مالی و جانی سنگینی خواهد شد که در این راستا پس از بازدید وزیر مسکن و شهرسازی در سال 87 و تایید وی جا به جایی در محل جدید مورد تصویب قرار گرفت.
    عملیات اجرایی این پروژه از مرداد ماه سال 87 آغاز شد که به لحاظ پیچیدگی های خاص خود تاکنون به بهره برداری کامل نرسیده بود.
    شهرستان کنگاور با جمعیتی افزون بر 76 هزار نفر در 94 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده و دروازه ورودی این استان غربی است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار