مدیران خودروعصر اعتبار

فرودگاه امام (ره) به سمت هوشمندسازی حرکت می‌کند

عصر ساختمان- مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام (ره) معتقد است با اجرای طرح‌های مدیریت هوشمند از جمله آغاز به کار اپلیکیشن، این فرودگاه گامی مهم جهت حرکت به سمت ارائه خدمات هوشمند به مردم برداشته است.

فرودگاه امام (ره) به سمت هوشمندسازی حرکت می‌کند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، شهرام آدم‌نژاد در مراسم رونمایی از اپلیکیشن فرودگاه امام (ره)، اظهار کرد: هرچند این طرح از نظر مالی چندان بزرگ نبود اما از نظر مفهومی بسیار مهم و مثبت به شمار می‌رود. ما در فرودگاه امام (ره) به دنبال توسعه و بالا بردن کیفیت خدماتی هستیم که در اختیار مردم قرار می‌گیرد و از این رو در ماه‌های گذشته اقدامات قابل توجهی در این حوزه صورت گرفته است.

    وی با بیان اینکه در فرودگاه امام (ره) بیش از 40 خدمت مستقیم به مردم ارائه می‌شود، توضیح داد: اگر حتی یکی از این خدمات به شکل مناسب به مردم نرسند، در فرآیند کلی رضایت آن‌ها تاثیر منفی می‌گذارد. از این رو ما تلاش کردیم با تلفیق سه عامل تخصص، تعهد و خلاقیت، برآورد کیفیت خدمات به مردم افزایش یابد.

    مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام (ره) ادامه داد: در این حوزه تلاش شده که دولت خود عامل توسعه نباشد بلکه به عنوان یک موتور محرک توسعه عمل کند. از این رو ما تلاش کردیم با استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان و توان متخصصان جوان در اپلیکیشن و خدمات نویگیتور اقدامات قابل توجهی صورت گیرد که نتایج مشخصی به بار خواهد آورد.

    وی با اشاره به امکاناتی که مدیریت هوشمند ارائه می‌کند، گفت: مبارزه با فساد، کاهش ارتباط مستقیم با مسافران و تبدیل شنیدار به گفتار بخشی از امکاناتی است که در این عرصه به مردم ارائه می‌شود. در کنار آن فرودگاه امام (ره) تلاش کرده در عرصه‌های مختلف مانند محیط زیست، استفاده از نخبگان و افزایش بهره‌وری برنامه‌ریزی‌های جدی را در دستور کار قرار دهد که در آینده نتایج آن‌ها به طور مشخص برای مسافران و مردم قابل لمس خواهد شد. ما برای نخستین بار از فناوری هوش مصنوعی در اپلیکیشن فرودگاه استفاده کردیم و قطعا خدماتی که به مسافران ارائه می‌شود، آن‌ها را از مراجعه به دیگر بخش‌ها بی‌نیاز می‌کند.

    به گزارش ایسنا، پس از بهره‌برداری از این اپلیکیشن، عباس آخوندی برای بازدید از آخرین وضعیت ساخت ترمینال سلام، عازم این ترمینال شد. وزیر راه و شهرسازی صبح امروز متن رسمی استعفای خود از دولت را منتشر کرد و در برنامه امروز فرودگاه امام (ره) نیز رسما گفت که امروز (شنبه) 28 مهرماه آخرین روز کاری خود در کابینه دولت دوازدهم را پشت سر می‌گذارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو