مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل بنیاد مسکن استان مرکزی عنوان کرد :

واگذاری ۳۰۰۰ واحد مسکونی به اقشار کم‌درآمد در استان مرکزی

عصر ساختمان:مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی گفت: تاکنون ۳۰۰۰ واحد مسکونی از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای اقشار کم‌درآمد در استان مرکزی ساخته شده است.

واگذاری ۳۰۰۰ واحد مسکونی به اقشار کم‌درآمد در استان مرکزی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از تسنیم، محمدرضا فرح شامگاه شنبه در جمع مسئولان اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی با اشاره به عملکرد این نهاد اداری در استان اظهار داشت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی فعالیت‌های چشمگیری را در استان انجام داده که از جمله آنها تهیه مسکن محرومان و نیازمندان در سال‌های اخیر است.

    وی افزود: درحال حاضر نیز بر اساس تفاهم‌نامه‌ای مابین بنیاد مسکن و بهزیستی استان منعقد شده، این نهاد ساخت مسکن برای خانواده‌های دو معلول به بالا را در دستور کار خود قرار داده و تاکنون پنج واحد از این خانه‌ها به بهره‌برداری رسیده و 17 واحد دیگر نیز در دست اقدام است.

    مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی در زمینه مسکن اقشار کم‌درآمد نیز فعالیت‌های مثبت و خوبی را انجام داده، به طوری‌که تاکنون سه هزار واحد مسکونی برای اقشار کم‌درآمد از سوی این بنیاد احداث شده است.

    فرح خاطرنشان کرد: از دیگر طرح‌های پیگیری شده و مورد حمایت بنیاد مسکن استان مرکزی، طرح ویژه مسکن روستایی است که از سال 84 آغاز شده است و بر این اساس مبلغ 150 میلیون ریال تسهیلات بانکی به صورت وام با کارمزد چهار درصد در اختیار روستائیان به منظور بازسازی خانه‌های فرسوده روستایی قرار گرفته است.

    وی بیان داشت: هدف ما و تمام همکاران در اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی پیشرفت در راستای رسالت محول شده به ما است و سعی می‌کنیم که با کمک‌های بی‌دریغ دولت و مردم خدمات خود را به صورت روزافزون، افزایش دهیم .

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو