مدیران خودروعصر اعتبار

اتمام بازسازی واحد‌های مسکونی روستایی زلزله‌زده کرمانشاه تا پایان امسال

عصر ساختمان- معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن از اتمام بازسازی واحد‌های مسکونی روستایی خسارت دیده زلزله کرمانشاه تا پایان امسال خبر داد.

اتمام بازسازی واحد‌های مسکونی روستایی زلزله‌زده کرمانشاه تا پایان امسال
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از مهر ، مهدیان معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن  بیان اینکه روند کار بازسازی و مقاوم‌سازی واحد‌های مسکن روستایی به دلیل نوسات ایجاد شده در اقتصاد کشور کُند شده است، اظهار کرد: هم اکنون با پرداخت تسهیلات 25 میلیون تومانی امکان بازسازی و یا مقاوم‌سازی واحد‌های مسکونی از سوی متقاضیان بسیار سخت شده و ما در حال تلاش برای افزایش این تسهیلات هستیم.
    وی ادامه داد: در سال جاری بانک‌ها 80 هزار تسهیلات ابلاغ و 8 هزار و 647 واحد مسکونی روستایی تسهیلات دریافت کرده‌اند.

    مهدیان با بیان اینکه از سال 84 تاکنون یک میلیون و 849 هزار واحد مسکونی تسهیلات مسکن روستایی دریافت و از این تعداد یک میلیون 662 هزار واحد مقاوم سازیشان به اتمام رسیده است، اظهار کرد: همچنین از سال 84 تا به امروز بیش از دو میلیون 22 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی مقاوم سازی شده است.

    معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن تصریح کرد: هر ساله 360 هزار واحدمسکونی که بر اثر سیل و یا زلزله تخریب می شوند تسهیلات دریافت می کنند.

    بیشتر بخوانید: بازسازی مناطق زلزله زده کرمانشاه چقدر پول می‌خواهد؟

    مهدیان درباره آخرین وضعیت بازسازی کرمانشاه گفت: نوسات قیمت مصالح و همچنین اعتراضات کامیون‌داران مشکلاتی برای بازسازی ایجاد کرد که خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته این مشکل برطرف شده است.

    معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن اظهار کرد: آواربرداری 33 هزار واحد مسکونی به اتمام رسیده و 34 هزار واحد مسکونی در مرحله فونداسیون، 25 هزار و 869 واحد در مرحله اسکلت، 20 هزار و 321 واحد در مرحله سقف‌زنی قرار دارد.

    وی با بیان اینکه برای سرعت بخشیدن به کار از تجهزات و ماشین‌آلات سپاه و ارتش کمک گرفته‌ایم، تصریح کرد: 13 هزار و 621 واحد تکمیل شده و بازسازی واحد‌های مسکونی روستایی کرمانشاه تا پایان امسال به اتمام می‌رسد.

    مهدیان با اشاره به  افرایش میزان تسهیلات برای بازسازی واحد‌های مسکونی کرمانشاه، گفت: دولت برای بازسازی واحد‌های مسکونی شهری 15 میلیون تومان و واحد‌های روستایی 10 میلیون تومان تسهیلات اضافه کرده است.

    معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن تصریح کرد: بازسازی واحد‌های مسکونی  شهری در کرمانشاه تا پایان نیمه اول سال 98 به اتمام می‌رسد و ما جشن اختتامیه این استان را  خواهیم گرفت.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو