مدیران خودروعصر اعتبار

فراخوان تکمیل اطلاعات هویتی حساب های قرض الحسنه پس انداز

عصر ساختمان- مراسم قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز روز ۴ شنبه برگزار می شود.

فراخوان تکمیل اطلاعات هویتی حساب های قرض الحسنه پس انداز
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از هیبنا، سی و هشتمین دوره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز 18 مهرماه با حضور هیأت نظارت برگزار می شود. از تمامی مشتریان درخواست می شود، موارد ذکر شده را به منظور شرکت در این قرعه کشی در نظر داشته باشند. برای مشتریان عزیز، جهت شرکت در قرعه کشی جوایز حساب های قرض الحسنه پس انداز علاوه بر مفتوح بودن حساب، داشتن حداقل موجودی (دویست هزار ریال) در روز قرعه کشی و حفظ موجودی طی 3 ماه یا 90 روز متوالی در طی دوره یا از زمان آخرین مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی الزامی می باشد.
    به گزارش روابط عمومی بانک مسکن، همچنین از مشتریان درخواست می شود، در اسرع وقت در خصوص حساب های قرض الحسنه به منظور تکمیل اطلاعات هویتی خود از جمله شماره شناسنامه و کد ملی و شرکت در این قرعه کشی اقدام کنند. لازم به ذکر است، در صورت عدم تکمیل این اطلاعات، این مشتریان از فرآیند قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز حذف خواهند شد.

    لازم به ذکر است، از سال 90 به بعد شورای عالی مبارزه با پولشویی دستور العملی را منتشر کرد که بر اساس آن برای شناسایی مسیرهای مبادلات پولی، بانک ها ملزم هستند برای هر اقدامی حتما مشخصات کامل افراد را ثبت کنند. بر اساس این دستور العمل حساب های فاقد کد ملی مسدود و پس از آن با انجام مکاتبات لازم با دارندگان این حساب­ ها از آن ها درخواست شد تا اطلاعات حساب ­های خود را تکمیل کنند.

    با توجه متمرکز شدن سیستم ­ها، بانک ­ها ملزم هستند تا اطلاعات کامل حساب­ ها را ثبت کنند.البته این موضوع در سال های اخیر مکررا از طریق اداره کل روابط عمومی بانک مسکن به تمامی مشتریان اطلاع رسانی شده است لیکن بنا بر گزارشات واصله همچنان حسابهایی وجود دارد که فاقد کد ملی می باشند لذا از این مشتریان درخواست می شود تا قبل از روز قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز این بانک برای تکمیل اطلاعات هویتی خود به یکی از شعب بانک مسکن مراجعه کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار