مدیران خودروعصر اعتبار

بنیاد مسکن سمیرم ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات مقاوم سازی پرداخت کرد

عصر ساختمان:مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان سمیرم گفت: ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات مقاوم سازی با کارمزد پنج درصد در سال ۹۴ به متقاضیان پرداخت شد.

بنیاد مسکن سمیرم ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات مقاوم سازی پرداخت کرد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از ایرنا، روح الله افشاریان روز شنبه در نشست خبری افزود: این تسهیلات با معرفی و نظارت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و برای هر متقاضی 150 میلیون ریال بوده است.
    به گفته وی این تسهیلات برای شهرهای زیر 12هزار جمعیت و روستاها در نظر گرفته شده است.
    وی در ادامه به سنددار کردن خانه های روستایی و شهرهای زیر 12هزار جمعیت اشاره کرد و گفت: سه هزار و 338 سند تا به امروز واگذار شده که 350 جلد سند سهمیه سال گذشته بنیاد مسکن سمیرم بوده است.
    افشاریان گفت : در چند سال گذشته دوهزار و 540 قطعه زمین در 19 روستا و دو شهر حنا و کُمه واگذار شده است.
    به گفته وی، این واگذاری ها در جلوگیری از مهاجرت روستائیان، زمین خواری روستایی، اصلاح معابر موثراست.
    این مسئول همچنین به خرید مجتمع 333 واحدی مسکن مهرسمیرم اشاره کرد وافزود: این واحدهای بدون متقاضی با کمک دولت و با همکاری هیات تسویه مسکن مهر به مبلغ 14 میلیارد ریال از سوی بنیاد مسکن خریداری شد.
    وی اظهار کرد: در صورتی هم که متقاضی برای خرید این واحدها مراجعه کند 200 میلیون ریال وام بانکی با سود پنج درصد به وی تعلق خواهد گرفت.
    افشاریان به مشارکت بنیاد مسکن در خانه دار کردن معلولان معرفی شده بهزیستی هم اشاره کرد و گفت: 12 خانواره دارای دو معلوم در شهر سمیرم و روستاها به ما معرفی شده است.
    وی بیان کرد: تسهیلات اعطایی به این معلولان از سوی دولت 30 میلیون تومان وام بلاعوض برای روستاها و 32 میلیون تومان برای ساکنان شهری است که بنیاد مسکن نیز 15 میلیون تومان برای گرفتن تسهیلات معرفی می کند.
    شهرستان سمیرم با افزون بر 100هزارجمعیت شهری، روستایی و عشایری، 150 روستا و آبادی، چهار شهر سمیرم، حنا، ونک و کُمه، چهار بخش مرکزی، وردشت، دناکوه و پادنا در 160 کیلومتری جنوب اصفهان واقع شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار