مدیران خودروعصر اعتبار

مدیر املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی ایرانشهر:

برخورد با پدیده زمین‌خواری در ایرانشهر افزایش می‌یابد‌

عصر ساختمان:مدیر املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی ایرانشهر گفت: برخورد با پدیده زمین‌خواری در ایرانشهر افزایش می‌یابد‌.

برخورد با پدیده زمین‌خواری در ایرانشهر افزایش می‌یابد‌
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از تسنیم، عبدالباسط بلوچی ، در ایرانشهر اظهار داشت: حدود 3 هکتار از تصرفات غیر مجاز توسط سودجویان در شهرهای جنوب استان سیستان و بلوچستان قلع و قمع و آزادسازی شد.

    مدیر املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی ایرانشهر گفت: با هماهنگی مقامات قضایی و همکاری ضابطین دادگستری (پرسنل نیروی انتظامی) بیش از 30 مورد تصرفات غیرمجاز اراضی دولتی به مساحت تقریبی 3 هکتار منجر به قلع و قمع اعیانات غیرمجاز احداث شده در این نقاط گردید که در نتیجه این اقدام اراضی دولتی به ارزش تقریبی بیش از 30 میلیارد ریال رفع تصرف و به مالکیت دولت جمهوری اسلامی بازگردانیده شد.

    وی افزود: با توجه به اهمیت حفظ و حراست از اراضی عمومی با تمهیدات اندیشیده شده در طول ایام تعطیلات نوروز 95  در شهرهای حوزه استحفاظی اداره کل جمعا 45 نفر پرسنل تحت عنوان گشت حفاظت و حراست از اراضی بوسیله 10 دستگاه خودرو بصورت شبانه‌روزی  مشغول گشت‌زنی و بازدید مداوم از اراضی عمومی محدوده شهرهای جنوب استان بوده‌اند.

    بلوچی حفظ و حراست از اراضی دولتی و عمومی را جزو وظایف ذاتی و سازمانی ادارات کل راه و شهرسازی عنوان کرد و تصریح کرد: تاکید بر تامین مسکن مناسب و ساماندهی افراد واجد شرایط فاقد مسکن از برنامه‌های این اداره‌کل در حوزه مسکن و شهرسازی است.

    مدیر املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی ایرانشهر ضمن هشدار به متصرفان غیرمجار و سودجویان تاکید کرد: هیچ تخلفی در زمینه تعدی به اراضی دولتی و ملی متعلق به عموم،  از چشم مراجع قضایی و دستگاهای متولی اراضی دور نخواهد ماند و  با سودجویان و متصرفان غیرقانونی برخورد قانونی می‌شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار