مدیران خودروعصر اعتبار

خسارت ۱۳۰ میلیارد ریالی بارئدگی به واحدهای مسکونی بروجرد

عصر ساختمان:رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بروجرد گفت: بارندگی های هفته گذشته ۱۳۰ میلیارد ریال به واحدهای مسکونی روستایی و شهری این شهرستان خسارت وارد کرد.

خسارت ۱۳۰ میلیارد ریالی بارئدگی به واحدهای مسکونی بروجرد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از ایرنا، سید حسین ریاضتی افزود: در اثر بارندگی شدید و جاری شدن سیل 927 واحد مسکونی روستایی بروجرد دچار آسیب و خسارت شد.
    وی اضافه کرد: اعتبار پیش بینی شده برای تعمیر هر واحد مسکونی 100 میلیون ریال و برای احداث هر واحد، 250 میلیون ریال می باشد که انتظار می رود با تامین اعتبار مورد نیاز این اقدامات به منظور حمایت از روستاییان انجام شود.
    شهرستان بروجرد دارای 19 هزارو 500 واحد مسکونی روستایی است که بعد از زلزله سال 1385، 16هزارو 500 واحد از این تعداد بازسازی و مقاوم سازی شد.
    بارش سیل آسای باران در هفته گذشته خسارات زیادی به زیرساخت های شهرستان بروجرد از جمله واحدهای مسکونی شهری و روستایی و مزارع پرورش ماهی وارد کرد.
    بروجرد در استان لرستان در منطقه کوهستانی زاگرس قرار دارد و از شمال به شهرستان های ملایر و نهاوند در استان همدان، از شرق به شهرستان شازند در استان مرکزی، از جنوب به شهرستان دورود و از غرب به شهرستان های خرم آباد و دلفان محدود می‌شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی